جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

تداوم قطعی‌های خطوط تلفن همراه ، اینترنت خانگی و ضعف سرعت اینترنت تلفن همراه صدای مشترکین محله صدرآباد انار را در آورده و با گلایه مندی از خدمات مخابرات شهرستان با تهیه امضا از ساکنان محله خواستار رفع این مشکلات و پیگیری‌های جدی دستگاه‌های مرتبط شدند.

به گزارش ” انارما” ؛ تداوم قطعی‌های خطوط تلفن همراه ، اینترنت خانگی و ضعف سرعت اینترنت تلفن همراه صدای مشترکین محله صدرآباد انار را در آورده و با گلایه مندی از خدمات مخابرات شهرستان با تهیه امضا از ساکنان محله خواستار رفع این مشکلات و پیگیری‌های جدی دستگاه‌های مرتبط شدند.

متن گلایه که به تعداد زیادی از امضای ساکنین این محله رسیده به شرح ذیل می باشد:

“” بدینوسیله پیرو تماس ها و مراجعه مکرر اهالی محله صدرآباد شهر انار در خصوص عدم آنتن دهی موبایل همراه اول به استحضار می رساند تا کنون اقدامی از طرف آن اداره محترم برای رفع مشک انجام نگرفته است.با توجه به اینکه هر روز اثر این مشکل بیشتر و شدید تر می شود و همچنین بدلیل نبود امکانات تلفن ثابت در چندین کوچه از این محله، از آن مقام محترم تقاضامندیم دستور فرمایید اقدام لازم جهت حل این معضل مبذول فرمایند. رسیدگی هرچه سریعتر جهت جلوگیری از بروز مخاطرات جدی برای اهالی موجب کمال امتنان است. پیشاپیش از دستور مساعد و محبتی که مبذول می فرمایید کمال تشکر و سپاسگزاری را داریم.
باتشکر و سپاس ساکنان محله صدرآباد انار – رونوشت: فرماندار محترم جهت اطلاع و پیگیری “”

چندی پیش انارما نیز در انتشار خبری مبنی بر “”گلایه شهروندان از عدم خدمات دهی مخابرات انار در راه اندازی تلفن ثابت “” خواستار پیگیری موضوع عدم راه اندازی خط تلفن ثابت و همچنین ضعیف بودن اینترنت در برخی از مناطق صدرآباد انار شد.

این درحالی است که فقدان بستر مناسب ارتباطی در انار و فقدان اینترنت همراه پایدار از طرفی و شانه خالی کردن در پاسخ‌گویی‌ها از طرف دیگر مردم این منطقه را دچار سردرگمی کرده و با آنکه در ازای مکالمات خود هزینه می‌دهند همچنان از ضعف شدید آنتن دهی نیز رنج می برند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی