شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

به گزارش ” انارما ” ، علی زهرودی امروز در جلسه شورای ورزش و جوانان این شهرستان با اشاره به برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته فرهنگی شهرستان انار اظهار داشت: برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی و ورزش‌های همگانی باعث ایجاد نشاط و امید در بین مردم می‌شود. فرماندار شهرستان انار با اشاره به […]

به گزارش ” انارما ” ، علی زهرودی امروز در جلسه شورای ورزش و جوانان این شهرستان با اشاره به برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته فرهنگی شهرستان انار اظهار داشت: برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی و ورزش‌های همگانی باعث ایجاد نشاط و امید در بین مردم می‌شود.

فرماندار شهرستان انار با اشاره به آثار مثبت توسعه ورزش‌های همگانی در جامعه، بر هماهنگی دستگاه‌های متولی در برگزاری هر چه بهتر همایش‌های ورزشی در این شهرستان تاکید کرد و افزود: همه مدیران باید با حضور خود در این همایش در جهت فرهنگ‌سازی، گسترش ورزش همگانی و تزریق نشاط در بین شهروندان سهیم باشند.

در این جلسه علی رحیمی‌راد شهردار انار و رییس هیئت ورزش‌های همگانی این شهرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه سومین همایش پیاده‌روی در شهر انار برگزار می‌شود امیدواریم که با همکاری، تعامل و همایشی این همایش بهتر از سال‌های گذشته برگزار شود.

به گزارش ” انارما “؛ همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته فرهنگی شهرستان انار راس ساعت  ۷صبح روز جمعه ۳۰ آذرماه از میدان بسیج به سمت امامزاده محمد صالح این شهرستان برگزار می‌شود.

این همایش پیاده‌روی خانوادگی با قرعه‌کشی و اهدای جوایز نفیسی به شرکت‌کنندگان همراه است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی