سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024

در این روز ها با چالش های زیادی در فضای مجازی مخصوصا اینستاگرام مواجه شده اید ، حالا می خواهم شما را به چالشی متفاوت دعوت کنم، چالش کتابخوانی در انارما

در این روز ها با چالش های زیادی در فضای مجازی مخصوصا اینستاگرام مواجه شده اید.
حالا می خواهم شما را به چالشی متفاوت دعوت کنم، چالش کتابخوانی در انارما
هدف اصلی ما از چالش کتابخوانی این است که هر ماه حداقل یک کتاب را بتوانیم در کنار هم بخوانیم تا بتوانیم بیشتر از کتاب‌ها یاد بگیریم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم از کسانی که همراه چالش کتابخوانی  می شوند، با هدیه‌ تشکر کنیم.
در ادامه شرایط شرکت در چالش و جوایز آن را توضیح داده‌ایم.
برای شرکت در این چالش هر هفته یک کتاب همراه با تصویر و مشخصات آن در انارما منتشر خواهیم کرد بعد از اینکه یکی از این چالش‌ها را انتخاب کردید، کافی است در هر ماه یک کتاب با آن موضوع انتخاب کنید و بخوانید.
تا اینجا شما در چالش کتاب شرکت کرده‌اید، اما برای شرکت در قرعه‌کشی‌ها و دریافت جوایز باید مراحل دیگری را طی کنید.
بعد از اینکه کتاب معرفی شده را در طول ماه خواندید، لازم است  یک یادداشت درباره‌ی کتابی که خوانده‌اید، بنویسید و برای ما ارسال کنید.
شما می‌توانید در مطلبی که می‌نویسید، نظر خودتان درباره کتاب، قسمت‌هایی از کتاب که برایتان جالب بوده، عکس‌های مرتبط با موضوع کتاب و … را بیاورید. در نهایت هم می‌توانید بگویید که آیا خواندن این کتاب را به دیگران هم پیشنهاد می‌کنید، یا نه! خلاصه، دست شما در نوشتن یادداشت کاملا باز است و بسته به خلاقیت خودتان و موضوع کتاب می‌توانید هر چیزی را بنویسید.
در پایان بعد از اینکه یادداشت را  نوشتید، حتما یادداشت را در اینستاگرام یا تلگرام و یا واتس اپ انارما برای ما ارسال کنید تا به قید قرعه  هم جایزه‌تان را دریافت کنید و هم در قرعه‌کشی فصلی (هر سه ماه یکبار) شرکت داده شوید.
تهیه و تنظیم :  مهدیه قربانی اناری 

دیدگاه کاربران

ناشناس چهارشنبه 26 می 2021 - 7:08 ب.ظ

سلام .اگر سوالی داشته باشیم کجا مطرح کنیم ؟ لطف کنید شماره تماس هم بگذارید

مدير پنج‌شنبه 27 می 2021 - 12:42 ب.ظ

سلام وقت بخیر میتوانید با شماره ۰۹۳۶۶۱۱۷۹۴۹ در تمامی شبکه هایی اجتماعی سوالتون رو مطرح کنید و یا در دایرکت اینستاگرام به آدرس instagram.com/anarma.ir مراجعه کنید

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی