جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

با ارسال تصویری از سفره‌ هفت سین منزل خود که مزین به عکس سردار قاسم سلیمانی باشد می توانید در پویش «سین هشتم؛ سلیمانی» شرکت نمائید و از  جوایز ارزنده بهره مند شوید.

به گزارش ” انارما ” ، در آستانه سال جدید و با توجه به سنت دیرین و حسنه ایرانیان در چیدن سفره هفت سین در ابتدای سال جدید شمسی، پایگاه خبری #انارما مسابقه زیباترین سفره هفت سین به همراه عکس شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌کند.

علاقه مندان می‌توانند با ارسال تصویری از سفره‌ی هفت سین منزل خود که مزین به عکس این شهید والامقام باشد در این پویش شرکت نمائید. در عکس‌های ارسالی اولویت برنده جوایز کسانی هستند که سفره هفت سین خود را مزین به عکس شهید سپهبد سلیمانی فرستاده باشند.

لازم بذکر است حضور اعضای خانواده در عکس الزامی نیست.

مخاطبان میتوانند تصاویر خود را از لحظه‌ی تحویل سال نو به آی دی تلگرام و ایتا AnarmaAdmin@ و یا با شماره ۰۹۱۳۹۹۴۸۹۴۹  در شبکه‌های اجتماعی ارسال کنند.

عکس‌های ارسالی بعد از تأیید اولیه در کانال انارما منتشر خواهد شد و از آنجایی که انتخاب عکس‌های برتر بر اساس آرای مردم خواهد بود، با ارسال پست اصلی عکس منتشر شده خودتان در کانال انارما  به اقوام و آشنایان آرای بیشتری کسب کنید.

مهلت ارسال عکس تا تاریخ ۱۰ فروردین خواهد بود.

هدیه برنده نفر اول مسابقات مبلغ ۳۰۰ هزارتومان و نفر دوم ۲۰۰ هزار تومان و نفر سوم ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود که در روز ۱۵ فروردین، در کانال و سایت خبری انارما معرفی خواهند شد.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس جمعه 20 مارس 2020 - 10:46 ق.ظ

سلام طرح مسابقتون عالیه ….ولی یه اشکال داره شاید خیلیا شرکت نکنن اونم اینه افرادی که دوست ورفیق کم دارن یا اینکه فامیلهاشون کمه بهترین عکسهم داشته باشن نتونن برنده بشن ..اصلا یکی میتونه با صعیف ترین عکس ولی بیشترین دوست مجازی نفر اول بشه اگه لطف کنید خودتون داور بشید درحق هیچکسی اجحاف نمیشه

ناشناس جمعه 20 مارس 2020 - 10:47 ق.ظ

اگر میشه خودتون داور باشید ما دوست و رفیق و اشنا کم داریم

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی