شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

وی با تاکید بر اینکه مشمولین با این کارت اعتباری تنها امکان خرید مواد غذایی را دارند اظهار کرد: همانطور که قبلا هم به این مورد اشاره شده بود در توزیع این مرحله سبد کالا…

به گزارش انارما،یک مقام مسئول در بخش تعاونی کشور با تاکید بر اینکه دومین سبد کالا به صورت سبد کالایی نخواهد بود گفت: دومین مرحله توزیع سبد کالا به صورت کارت اعتباری است.

یک مقام مسئول در بخش تعاونی کشور با تاکید بر اینکه دومین سبد کالا به صورت سبد کالایی نخواهد بود گفت: دومین مرحله توزیع سبد کالا به صورت کارت اعتباری است.

این مقام مسئول درباره جزئیات دومین سبد کالایی دولت گفت: در این مرحله دیگر سبد کالا به صورت توزیع اقلام کالایی نخواهد بود بلکه کارت اعتباری است که مشمولین می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌هایی که به طور دقیق طی چند روز آینده مشخص می‌شود خرید خود را انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه مشمولین با این کارت اعتباری تنها امکان خرید مواد غذایی را دارند اظهار کرد: همانطور که قبلا هم به این مورد اشاره شده بود در توزیع این مرحله سبد کالا که به صورت کارت اعتباری است، تنها ۵ میلیون افراد تحت پوشش بهزیستی و هشت میلیون نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد مشمول خواهند شد.

این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که ارزش این کارت اعتباری چقدر است گفت: هنوز به طور دقیق این ارزش گذاری مشخص نشده است اما احتمال زیاد به میزان رقم سبد کالای اول خواهد بود.

وی تاکید کرد: هنوز فروشگاه‌های مد نظر برای خرید این مرحله سبد کالایی مشخص نشده است اما به احتمال زیاد مانند مرحله قبلی تعاونی‌ها در اولویت برای خرید خواهند بود.

ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفته بود: چهارشنبه این هفته جزئیات دومین سبد و اقلام آن قطعی خواهد شد.

همچنین هاشمی رئیس سازمان بهزیستی در این باره گفت: به ۵ میلیون از افراد تحت پوشش این سازمان دومین سبد کالا تعلق خواهد گرفت. مقدمات این کار انجام شده است و این سبد کالا خرداد توزیع شود.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) هم گفت: این سبد کالا به هشت میلیون نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد تعلق می گیرد.

منبع:تسنیم

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی