پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 18 April 2024

وی به چاپ برخی کتب اشاره کرد و گفت: بعضی کتب وابسته به فتنه نباید چاپ می‌شد، زیرا در این کتاب‌ها مطالبی عنوان شده که جای تعجب دارد و به حقیقت این مجوز دادن‌ها از فرهنگ ما دور است…

به گزارش انارما به نقل ازفارس،حسین آذین عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته فرهنگ رضوی در مجتمع افصح هجری رفسنجان اظهار داشت: شبکه فرهنگی کشور باید در تعامل بوده و مدیریت یکپارچه‌ای داشته باشد.

خبرگزاری فارس: وزارت ارشاد بر اصناف نظارت داشته باشد

وی بیان داشت: هنر باید متعهد باشد، زیرا امروز در عرصه‌های هنری کشور اتفاقاتی می‌افتد که از مسیر اصلی خود فاصله گرفته است.

آذین با بیان اینکه هنر ابزاری برای رسیدن به کمال انسان‌ها است و اگر به خوبی از آن استفاده شود، ارزشمند می‌شود، عنوان کرد: همه باید برای تعمیق ارزش‌های الهی و اسلامی تلاش و از ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنیم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نباید هنر ما را به عقب برگرداند، تنها هنری مورد قبول است که به گفته قرآن کریم صیقل دهنده روح و جان و بیان کننده ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) باشد.

وی با اشاره به کلام دکتر شریعتی خاطر‌نشان کرد: ایشان هنر را مقوله‌ای دینی عنوان کرد که نجات‌بخش شریعت است و رسالتی مافوق مادی و انسانی دارد.

وی به چاپ برخی کتب اشاره کرد و گفت: بعضی کتب وابسته به فتنه نباید چاپ می‌شد، زیرا در این کتاب‌ها مطالبی عنوان شده که جای تعجب دارد و به حقیقت این مجوز دادن‌ها از فرهنگ ما دور است.

آذین با تاکید بر حمایت از هنرمندان و ایجاد فضا و امکانات برای آنها بیان داشت: در مملکت امام زمان (عج) چرا باید مجوز تک‌خوانی برای زن‌ها صادر شود، این اخلاق‌های بد جامعه را به هم می‌ریزد.

وی اظهار داشت: اگر جامعه سلامت روانی و اخلاقی نداشته باشد، انسان تن به هر ذلتی می‌دهد و این همان خواسته دشمن است که با ابزار هنر قصد جنگ و ضربه زدن به انقلاب و ارزش‌های والای آن را دارد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی مسئول خاطرنشان کرد: حساسیت‌ها باید بیشتر شود و هنر در مسیر قانون حرکت کند تا هنری متعهد باشد.

وی با بیان اینکه مردم از وزارت ارشاد خواهان کمک به حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی هستند، افزود: کنترل و نظارت وزارت ارشاد بر اصناف از ضرورت‌ها است.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی