جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

نصرالله گرامی عصر دیروزدر شورای اداری استان کرمان با بیان اینکه در حال حاضر هر نوع استخدام ممنوع است، اظهار داشت: …

خبرگزاری فارس: استخدام قبول‌شدگان آزمون استخدامی 91 در سال آینده      به گزارش انارما به نقل از فارس،نصرالله گرامی عصر دیروزدر شورای اداری استان کرمان با بیان اینکه در حال حاضر هر نوع استخدام ممنوع است، اظهار داشت: دولت بسیار چاق شده و باید کوچک شود و ما به دنبال فعال کردن اشتغال‌زایی و کارآفرینی هستیم و جذب نیروی جدید در دستور کار نیست.

معاون توسعه مدیریت و تامین منابع انسانی استاندار کرمان تصریح کرد: جوانان باید بدانند از میز، صندلی و کار دولتی خبری نیست.

گرامی ادامه داد: افرادی که در آزمون استخدامی سال 91 شرکت کردند و پذیرفته شدند با مشکلاتی مواجه شدند، اما قول حتمی برای استخدام این افراد برای سال 94 داده شده است و بیش از 200 نفر فرزندان شاهد و ایثارگر نیز درگیر این مشکل هستند.

وی افزود: 200 ناظر کشاورزی در شمال و جنوب استان کرمان نیز تا پایان سال جاری در دستگاه‌های مربوطه جذب می‌شوند.

گرامی عنوان کرد: از معاون رئیس جمهور مجوز لازم برای تبدیل وضعیت افراد را اخد کردیم و افرادی که می‌خواهند از محل تعهد داده شده به محل کار قبلی خود برگردند باید از حالت پیمانی به قراردادی تبدیل شوند.

همچنین در این جلسه معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان اظهار داشت: مدیران باید آمادگی برای تدوین برنامه ششم توسعه را داشته و آمار و وضعیت موجود را به‌روز کنند تا هنگام ارائه ابلاغ کار را انجام دهیم.

محمدرضا فتوت با اشاره به محدودیت‌های بودجه‌ای در سال جاری و کاهش اعتبارات ادامه داد: مدیران در بحث‌های هزینه‌ای صرفه‌جویی کنند تا بتوانیم در راستای سیاست‌های برنامه‌ریزان حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در پایان سال مالی قرار داریم از دستگاه های اجرایی می‌خواهیم که نظارت خوبی بر کیفیت اجرای پروژه‌ها داشته باشند تا بتوانیم با موفقیت سال مالی 92 را ببندیم.

این مسئول گفت: فرمانداران در تشکیل کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها و روند اجرای دستورالعمل‌ها همکاری لازم را داشته باشند که در چارچوب قانونی حرکت کنیم.

دیدگاه کاربران

سعید چهارشنبه 11 ژوئن 2014 - 9:24 ق.ظ

کی بهشون قول داده؟بابا دروغ پشت دروغ,این جوونا الان دو ساله سر گردون و حیرونن اونوقت میان میگن قول حتمی برای سال آینده دادن.آخه آقای گرامی این جوونا فقط در گرفتن جوابشون از شما از این معاونت به اون معاونت پاس داده میشن.از معاونت توسعه منابع انسانی به معاونت برنامه ریزی,از اونجا به اداره کل ها,از اونجا به معاونت نظارت راهبردی رئیس جمهور,از اونجا به معاونت توسعه منابع انسانی از اونجا به هر جای دیگه ای که بشه یه روز دیگه از عمر این جوون رو هدر داد و یه روز دیگه این جوون رو سر کار گذاشت.

LED چهارشنبه 11 ژوئن 2014 - 9:34 ق.ظ

دو سال منتظر بودن حالام راس راس وایمیسن میگن یکسال دیگه منتظر باشید؟؟؟ بابا دس خوش,بابا ایول.

امیر حسین چهارشنبه 11 ژوئن 2014 - 7:00 ب.ظ

یعنی فک کنم هیچی بی ارزشتر از عمر و شخصیت یه جوون نباشه.

خالقی چهارشنبه 11 ژوئن 2014 - 7:03 ب.ظ

آره دیگه از اونطرفم میگن سیاستهای کلی افزایش جمعیت در راس امور دولت.آخه همین جوونام می تونن قشر عظیمی از مولدین جمعیت باشن ن؟البته به شرطی که از لحاظ اقتصادی بتونن پاسخگوی نیاز کودک تازه متولد شده شان باشن,یا اصلا توان ازدواج داشته باشن,اینطور نیس آیا؟؟؟؟

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی