پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

شما فقط خود را می بینید و بحث امنیت جامعه را که با حضور اتباع افغانی به خطر افتاده نادیده گرفته اید ./در ادامه این جلسه با توجه به وضع موجود و اعتراض کشاورزان مقرر شد که با تصمیم شورای تامین شهر مصوبه ای…

دکتر آذین در جمع منتقدان طرج مع آوری افاغنه از سطح شهرستان انار - Copy

به گزارش انارما، صبح دیروز یک شنبه دکتر آذین نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی برای افتتاح خانه بهداشت ساقی به روستای ساقی انار  آمده بود که بصورت ناخودآگاه و بدون هماهنگی به درخواست کشاورزان اناری که در محل فرمانداری حاضر بودند به فرمانداری انار آمد و جلسه ای فوق العاده پیرامون طرح جمع آموری افاغنه در سطح شهرستان انار برگزار شد .

در این جلسه اکثریت به اتفاق کشاورزان به جمع آوری اتباع افغانی از سطح شهرستان انار معترض بودند و  میگفتند بسیاری از امور کشاورزی و ساختمانی هست که تنها کارگران افغانی انجام دادن آن را به عهده میگیرند و افراد بومی زیر بار انجام آن نمیروند و بر این مبنا نیاز است که طرح ممنوعه بودن افاغنه در سطح شهرستان انار لغو شود.

دکتر آذین در این جلسه با انتقاد از کشاورزان گفت: شما فقط خود را می بینید و بحث امنیت جامعه را که با حضور اتباع افغانی به خطر افتاده نادیده گرفته اید .

وی افزود: در همین ماه های اخیر جنایات فجیعی از سوی همین اتباع افغانی در شهرستان هایی از جمله رفسنجان رخ داد و نیاز است با توجه به وضعیت موجود جمع آوری و ساماندهی شوند.

نماینده مردم انار در مجلس تصریح کرد: اگر این وضع موجود و روند افزایش افغانی ها در سطح کشور ادامه داشته باشد و حضور افغانی ها در کارهای مختلف ساماندهی نشود  طولی نخواهد کشید که افاغنه در مجلس شورای اسلامی ایران نماینده هم خواهند داشت.

در ادامه این جلسه با توجه به وضع موجود و اعتراض کشاورزان مقرر شد که با تصمیم شورای تامین شهر،  مصوبه ای به کرمان و از آنجا به کشور ارسال شود که در صورت تایید،  طرح ممنوعه بودن حضور اتباع افغانی در منطقه انار لغو شود.

 

دیدگاه کاربران

علی دوشنبه 9 فوریه 2015 - 11:10 ق.ظ

کشوری بی در و پیکر تر از ایران برای ورود مهاجرین خارجی نیست.

ایراندوست دوشنبه 20 جولای 2015 - 12:24 ق.ظ

– بزرگترین تهدید همین که روزی تا ۳۰۰۰ افغانی عمدتاً حنفی مذهب مغولی نژاد غیر مجاز قاچاقی از بالاصطلاح مرزها !! می گذرند و با قاچاق بر های مرتبط با انگلیس خبیث و آمریکا یکسره روانه شهرهای اصلی و مرکز شیعه ایران می شوند و با نرخ زاد و ولد بالا ( %۷ ) رخنه و نشو و نما می کنند و جا پا سفت می کنند و مراکز و خاستگاه شیعه با نرخ رشد منفی ( % ۲ ) یعنی تهران ، قم ،ساوه ، دارالمومنین کاشان ،اردستان ،نایین و دارالعباده یزد و اصفهان و شیراز و ….. را خزنده و بی صدا و با مظلوم نمایی به اشغال در می آورند ، خود بزرگترین برنامه انگلیس و بزرگترین تهدید برای آینده ایران شیعه است ! و وزارت کشور ایران هنوز خمار تعارف با مجامع حیله گر حقوق بشری ! غرب است که مجری پروژه سرازیر کردن میلیونها مهاجر بیگانه درون ایران و سنگ اندازی در راه بازگرداندن آنها برای تغییر ترکیب یکپارچه جمعیتی و مذهبی ایرانیان اند !

ایراندوست پنج‌شنبه 20 آگوست 2015 - 12:42 ق.ظ

باید افغانی ها را از خاک ایران اخراج کرد مثل نادرشاه افشار !چون افغانی مایه شرارت و ناامنی ایران است !!

ایراانی شنبه 22 آگوست 2015 - 11:04 ب.ظ

همان طرحی را که امروز انگلیس خبیث با طراحی داعش ( لانه زنبور ) در M I 6 برای نابودی محور مقاومت ضد اسرائیلی ساخت و پرداخت ! ۴۰۰ سال پیش با جاسوسی از ایران و تحریک و تجهیز افغانی ها برای حمله به ایران و سرنگونی صفویان ساخت و پرداخت !!!
حضور میلیون ها افغانی عیر مجاز (متجاوز مرزی ) در شهرهای ایران جز نقشه انگلیس خبیث نیست ! زیرا این بی وطن ها سر بزنگاه فتنه ها مثل داعش در سوریه ، ایران را به آشوب خواهند کشاند !!! تا دیر نشده علیرغم خشم غربی ها ، افغانی ها را به افغانستان بازگردانیم !!!

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی