جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

سحر محمدی قرار است تا اول اردیبهشت در نمایش اپرای سعدی که در شیراز اجرا می شود روی صحنه برود و بعد هم در اجراهای این تئاتر در کشورهای اروپایی این تیم را همراهی کند.

سحر محمدی

به گزارش انارما به نقل از راه دانا ،سحر محمدی خواننده زنی است که به صورت غیر قانونی به تک خوانی می پردازد و با همکاری مجید درخشانی و عوامل بهایی خارج نشین به تورهای اروپایی رفته و اجرای زنده در شبکه های ماهواره ای و کنسرت های شب نشینی خارج نشینان را از دست نمی دهد.

بنا بر این گزارش این خواننده زن به تازگی در سفر به لندن به مناسبت پاسداشت زنان کاباره ای برگزار شده بود! به تک خوانی پرداخته و سپس به همراه دیگر نوازندگان به کشف حجاب گروهی پرداختند. هر چند پیش از این نیز تصاویر سحر محمدی بدون حجاب و درآغوش مردان در صفحات اجتماعی منتشر شده بود.

سحر محمدی

اما سحر محمدی بدون هیچ مشکلی به راحتی بعد از تک خوانی برای بهائیان خارج نشین و کشف حجاب و پاسداشت خوانندگان زن دوران طاغوت به راحتی دوباره به کشور بازگشت و تمام برخورد وزارت ارشاد با این خواننده در این حد بسنده شد که معاونت حقوقی این وزارتخانه اعلام کرد: در آینده با اجراهای ایشان برخورد می شود.

سحر محمدی بعد از اینکه تعطیلات نوروزی خود را به راحتی سپری کرده است، قرار است تا اول اردیبهشت آنگونه که در صفحه خود اعلام کرده است، در نمایش اپرای سعدی که در شیراز اجرا می شود روی صحنه برود و بعد هم در اجراهای این تئاتر در کشورهای اروپایی این تیم را همراهی کند.

در این میان آنچه بیش از هر چیزی به عنوان سوال مطرح می شود این است که تکلیف وزارت ارشاد با موضع گیری ها و دفاع های تمام قد وزیر ارشاد از هنرمند نماهایشان مشخص است اما آیا نهادهای قانونی و نظارتی و پلیس امنیت ناجا کشور همچنان در گیر و دار تعطیلات عید به سر می برند و یا خواب بهاریشان هنوز تمام نشده است که اینچنین خوانندگان زن متخلف آزادنه مشغول فعالیت هستند؟!

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگی سه‌شنبه 7 آوریل 2015 - 1:14 ق.ظ

احسنت ب این زن
واقعا عالیه

ه سه‌شنبه 7 آوریل 2015 - 8:38 ق.ظ

فک میکنم هنزخواب بهاریشانتمام نشده که این براحتی داره بکارخودش ادامه میده
واقعا برا اینجور خانمها متاسفم که اینجور با ابروی خانوادشان بازی میکنن یعنی خاک برسرامثال این خانم…………..

ح-ا-ا سه‌شنبه 7 آوریل 2015 - 10:08 ق.ظ

مبارکه

زهرا 16 پنج‌شنبه 9 آوریل 2015 - 11:53 ق.ظ

عالیه خیلی قشنگه افرییییییین

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی