شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در مورد عوامل تثبیت شعار انرژی هسته ای حق مسلم ماست گفت :مهمترین عاملی که باعث به تحقق رسیدن این شعار شد شهادت دانشمندان هسته ای بود.

به گزارش انارما به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، علیرضا منظری توکلی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو اختصاصی با “ صبح رابر” در خصوص موقعیت پیش آمده در بحث هسته ای، چه عواملی باعث تثبیت این شعار شد که انرژی هسته ای حق مسلم ماست اظهار داشت : مهمترین عاملی که باعث به تحقق رسیدن این شعار شد شهادت دانشمندان هسته ای بود.

وی با اشاره به دانشمندانی که با خون خودشان برای رسیدن به دانش هسته ای ملت ، نظام و انقلاب اسلامی را یاری کرد.افزود: در کنار خون مطهر شهدا ، مقاومت ملت ایران در مقابل تحریم ها و در رأس همه این امور رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری که موجب شد ملت را آن طوری که مصلحت امت اسلامی و مردمی ایران هست هدایت و رهبری بفرمایند تا ملت در مقابل مشکلات اقتصادی که برایشان پیش آمده، مقاومت کند.

این نماینده مجلس گفت: علاقه وافر مردم ایران به علم ، فن آوری و فرهیختگی دانشمندان هسته ای از جمله موارد دیگری بود که در تثبیت یا به تحقق پیوستن شعار انرژی هسته ای حق مسلم ماست کمک کرد.

منظری توکلی عنوان داشت: البته مذاکرات تیم مذاکره کننده که همواره مورد حمایت مقام معظم رهبری بودند می تواند این دستاورد را تثبیت کند و راه را برای آینده هموار کند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی