شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

حجت الاسلام گنجی بعد از پایان صحبت های دکتر میرزابیگی از تلاش های وی و مجموعه علوم پزشکی رفسنجان و شبکه بهداشت انار تشکر کرد و گفت: تلاش کنیم بخش اطاق عمل…

IMG_4576

به گزارش انارما،دکتر میرزابیگی معاونت دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در نمازجمعه این هفته شهرستان انار حضور یافت و دقایقی را پشت تریبون رفت و صحبت کرد .وی ابتدا با اشاره به اقدامات مثمر ثمر دولت در بخش بهبود خدمات درمانی گفت: استقبال مردم از بیمارستان های دولتی نسبت به قبل بیشتر شده است و  این موضوع نتیجه  بهبود وضعیت بیمارستان های دولتی در سراسر کشور بوده است.معضل گرفتن  زیر میزی از طرف برخی پزشکان یکی از چالش هایی بود که وزارت بهداشت با آن روبرو بود که  با درایت وزیر بهداشت از دوماه قبل از پایان سال گذشته مصوب شد که با پزشکانی که زیرمیزی برای درمان بیماران میگیرند برخورد قانونی شود و بنده با اطمینان میگویم حتی یک پزشک در محیط رفسنجان و انار دیگر زیرمیزی نمیگیرد و اگر این مورد مشاهده شود سریعا پزشک متخلف به کمیته اخلاقی معرفی می شود..

میرزابیگی در ادامه و در خصوص وضعیبت خدمات درمانی در شهرستان انار گفت: در این زمینه یکی از چالش هایی که قبلا با آن روبرو بودیم این بود که پزشکان بصورت نامنظم به انار می آمدند و در راستای حل این موضوع بیش از ۱۰جلسه در علوم پزشکی رفسنجان برگزار شد و در آن دکتر اسماعیلی رئیس دانشگاه مصرانه از پزشکان خواست طبق برنامه در انار حضور پیدا کنند و این موضوع حل شد و پزشکان طبق برنامه و بصورت منظم برای ویزیت بیمار به انار می آیند   و اگر کم کاری مجددا از طرف پزشکی صورت گیرد او را به کمیته اخلاقی ارجاع می دهیم.

وی در مورد بخش دیالیز کلینیک انار گفت: در بخش دیالیز که حضور بیماران دیالیزی اناری در رفسنجان مشقت بار بود در راستای حل این موضوع چندین دستگاه دیالیز به کلینیک انار اختصاص دادیم و دستگاه پرتابل دیالیز که هم اکنون  نمونه آن در رفسنجان هم موجود نیست در کلینیک انار موجود می باشد.

معاون درمان علوم پزشکی رفسنجان در ادامه با اعلام کلنگ زنی ساخت بیمارستان انار در روز های آینده گفت:شهر انار با توجه به موقعیت استراتژیکی ویژه ای که دارد و در بین شهر های نوق و شهربابک قرار گرفته نیاز مبرم به بیمارستان دارد و در تلاشیم “اورژانسی” مجهز و با تمامی امکانات در شهر انار بسازیم.

دکتر میرزابیگی تصریح کرد:انشالله تا کمتر از ۶ماه دیگر بخش های جراحی زنان و زایمان ،گوش حلق و بینی  و چشم در انار انجام میشود.در بحث جذب نیرو برای انار ، ۱۲تا۱۵پرستار گرفتیم که جذب بیشتر با توجه به شرایط موجود دشوار است.یکی دیگر از طرح هایی که انجام داده ایم از  وزارتخانه نیروی متخصص برای کلینیک انار بصورت مستقیم  جذب کرده ایم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: انشاالله سال آینده که مجدد به خدمتتان رسیدیم به وعده هایی که دادیم جامعه عمل پوشانده باشیم.

حجت الاسلام گنجی بعد از پایان صحبت های دکتر میرزابیگی از تلاش های وی و مجموعه علوم پزشکی رفسنجان و شبکه بهداشت انار تشکر کرد و گفت: تلاش کنیم بخش اطاق عمل برای جراحی ها در انار راه اندازی شود تا خانم دکتر گنجی که یکی از پزشکان مجرب بومی می باشد در انار برای ارائه خدمت بماند.

IMG_4576

IMG_4568

IMG_4563

IMG_4571

IMG_4578

 

IMG_4583

IMG_4589

IMG_4595

IMG_4593

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی