پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

صریحا عرض میکنم در بحث بهداشت و درمان شهرستان انار همواره به دلیل قرار گرفتن در زیرمجموعه علوم پزشکی رفسنجان زیان های فراوانی را دیده است و به دلیل در اولویت قرار گرفتن رفسنجان در اکثر موارد ، همواره از امکانات مطلوب درمانی مردم انار محروم شده اند…

گفت و گویی اختصاصی صریح و انتقادی با نایب رئیس شورای شهر انار

انارما به مناسبت نهم اردیبهشت ماه (روز ملی شوراها) با  علی یوسف زاده نایب رئیس شورای شهر انار  و  جوانترین عضو این شورا مصاحبه ای صریح  به شرح ذیل انجام داده است:

انارما: ضمن تشکر از شما که وقتتان را درختیار ما قرار دادید لطفا بیوگرافی مختصر از خود بیان کنید:

بنده هم از شما و سایر اعضای تحریریه انار ما تقدیر و تشکر دارم و میلاد با سعادت امام جوادالائمه (ع) را که با نهم اردیبهشت ماه (روز ملی شوراها) متقارن شده به فال نیک گرفته و خدمت مخاطبان گرامی سایت انارما تبریک عرض می کنم.

بنده علی یوسف زاده متولد سال ۱۳۶۲ در شهر انار دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و عضو چهارمین دوره شورای شهر انار هستم.

بعنوان جوانترین عضو شورای شهر چه شد که وارد این عرصه شدید ؟

خیلی دوست داشتم در نهاد شورای شهر به مردمان انار خدمت کنم و خداروشکر با اعتمادی که همشهریان گرامی به من کردند به همراه آقایان احمد میرزایی ،حاج محمد خادمی ،علی قدیری و ضیاء صوراسرافیل اعضای شورا و آقای علی رحیمی شهردار کار خود را در این عرصه آغاز کردم.

 آیا از عملکرد خود و سایر اعضای شورای شهر در این دوسال که تصدی این پست را بر عهده داشته اید راضی هستید؟

اعضای شورای شهر همیشه با توکل بر خداوند و پشتکار سعی در برطرف کردن مشکلات مردم انار و رفاه حال همشهریان داشته اند و همواره سعی  کرده ایم به نحو احسن از  عهده ی  مسئولیت های محوله بربیاییم. حال قضاوت در خصوص عملکرد ما بر عهده شهروندان عزیز می باشد.

رابطه ی اعضای شورای شهر با یکدیگر و با شهردار چگونه است؟

اعضای شورای شهر  و شهردار خوشبختانه از همان روز اول با همدلی و اتحاد سعی در خدمت رسانی به مردم داشته اند البته این یک موضوع طبیعی است که اعضا در تصویب طرح ها و تصمیم گیری در مورد امور شهری با یکدیگر اختلاف نظر داشته باشند و شورای شهر انار هم از این قاعده مستثنا نیست اما همواره سعی شده این اختلاف نظر خدشه ای به اتحاد و همدلی اعضای شورا وارد نکند و خوشختانه تاکنون در این امر موفق بودیم و مطمئنا این همکاری و همدلی ادامه خواهد داشت.

 بعنوان نایب رئیس شورای شهر از عملکرد شهردار انار راضی هستید؟

علیرغم اینکه در روز انتخاب مهندس رحیمی بعنوان شهردار انار انتقاد هایی به شورا مبنی بر انتخاب وی از جهت اینکه ایشان جوان و کم تجربه هستند بود اما رفته رفته با عملکرد قابل قبول و  شایسته تقدیر ایشان و دگرگونی که در فضای شهر انار در قسمت های مختلف اعم از فضای سبز، عمرانی ،خدماتی و… پیش آمد اعضای شورای شهر با قاطعیت از عملکرد شهردار اعلام رضایت مندی می کنند. هرچند در موارد جزئی گاهی ممکن است انتقاد هایی به شهردار داشته باشیم و این اتتقادها را صریحا با ایشان درمیان میگذاریم اما در کل به عملکرد ایشان نمره قبولی بالایی می دهیم.

مهم ترین طرحی که شورای شهر انار در سال ۹۴ برای رفاه حال همهشریان دنبال می کند چیست ؟

بودجه سال ۹۴ با پیگیری های شهردار و اعضای شورای شهر انار ۵میلیارد تومان تصویب شده است که این رقم رشد ۱/۵میلیاردتومانی نسبت به بودجه سال گذشته داشته است که مهم ترین دلیل این افزایش بودجه تخصیص اعتبار ویژه  آسفالت  کوچه های خاکی سطح شهر انار  بوده و شورا در سال جدید به جد پیگیر اجرای این طرح البته با همکاری ساکنین کوچه ها می باشد. از دیگر طرح هایی که در بخش عمرانی و فضای سبز مدنظر شورا در سال ۹۴ می باشد بهسازی بوستان های سطح شهر و احداث پارک شهرک سجادیه  و بهسازی ورودی امینشهر از سمت انار از قسمت میدان امام علی (ع) تا مقبره بشرحافی  می باشد.

IMG_20150429_040849 - Copy

 در خصوص طرج جامع تفصیلی شهر انار توضیحاتی را بفرمایید و اینکه این طرح هم اکنون در چه مرحله ای است؟

یکی از اهداف اصلی این دوره ی شورای شهر از همان روز اول آبادانی و بهسازی اطراف امامزاده محمدصالح(ع) بوده است و در این راستا طرح جامع تفصیلی شهر انار با محوریت آبادانی اطراف امامزاده و گسترش شهر انار حول این محور تصویب شده و به زودی به اجرا درخواهد آمد.

یکی از بخش های این طرح احداث خیابان نیایش در امتداد خیابان امام خمینی(ره) بعد از میدان علمدار بوده است که این خیابان در حال احداث است .

در آمد شما بعنوان یک عضو شورای شهر از چه منبعی تامین میشود؟

بنده کارمند بانک هستم  و البته طبق قانون برای شرکت در هرجلسه شورای شهر مبلغی به اعضای شورا پرداخت میشود.

با توجه به اینکه شما مسئول هیئت علمدار شهرستان انار  هم می باشید تا چه اندازه بر انجام کار فرهنگی مصر هستید و عملکرد شورای شهر را در این زمینه چگوه ارزیابی می کنید؟

شورای شهر همواره در برگزاری جشن ها و عزاداری ها با محوریت کار فرهنگی پیش قدم بوده است و از مهم ترین اقدامات شورا که با همکاری هیئت عملدار شهرستان و سایر دستگاه های مربوطه در داخل و خارج شهرستان انچام شده میتوان به  برگزاری جشن زیرسایه ی خورشید با حضور خادمین حرم مطهر امام رضا(ع) در شهر انار در سال گذشته  اشاره کرد.

شاید هم اکنون مهم ترین دغدغه ی مردم انار حل مشکلات درمانی و بهبود امکانات بهداشتی و درمانی می باشد. چرا که متاسفانه شهرستان انار همواره در این بخش مورد کم لطفی مسئولین مربوطه قرار گرفته است. عملکرد شورای شهر در این زمینه چگونه است و چه راهکاری برای حل این مشکل مردم انار دارید؟

اعضای شورا از همان روز اول تصدی این پست ، همواره پیگیر این قضیه بوده اند و این را میتوان به حضور اعضای شورا در اکثر جلسات مربوط به حل مشکلات درمانی انار استناد کرد .

صریحا عرض میکنم در بحث بهداشت و درمان ،  شهرستان انار همواره به دلیل قرار گرفتن در زیرمجموعه علوم پزشکی رفسنجان زیان های فراوانی را دیده است و به دلیل در اولویت قرار گرفتن رفسنجان در اکثر موارد ،  همواره از امکانات مطلوب درمانی مردم انار محروم شده اند. از دیدگاه شخصی خود معتقدم باید مسئولین شهر انار همه تلاش خود را برای استقلال این شهر بطور کامل در بخش های مختلف اداری از رفسنجان بکار گیرند.

در خصوص بحث ساخت بیمارستان و موافقت ها و مخالفت هایی که همواره برای ساخت و یا عدم ساخت بیمارستان انار بوده چه نظری دارید؟

اولین اتتقادی که شورای شهر به سیستم بهداشت و درمان انار و علوم پزشکی رفسنجان دارد اینست که درآمد سرانه بهداشت و درمان اورژانس انار در کجا هزینه میشود و اینکه بیمارستان ۳۲تختخوابی انار مصوبه دولت می باشد و علوم پزشکی رفسنجان ، ملزم به اجرای مصوبه دولت است و حق تصمیم گیری و تغییر این طرح را ندارد.

البته در بخش جذب کمک خیرین برای ساخت بیمارستان انار جادارد از جوانان اناری که در طرح کمک یک میلیون تومانی برای حل مسکلات درمانی شرکت کردند و از حجت الاسلام گنجی که بانی این طرح بودند تقدیر و تشکر کنم که استقبال جوانان از این طرح نشان از احساس مسئولیت مردم انار برای بهبود امکانات درمانی می باشد.

سخن پایانی:

امیداست در سال۹۴ که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام “دولت و ملت ،همدلی و همزبانی “نامیده شده است همراه با مردم و با همکاری  سایر دستگاه های اداری شهرستان خصوصا فرماندار محترم گامی اساسی در مسیر رفع نواقص و پیشرفت همه جانبه شهرستان انار برداریم.

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

سردبیر چهارشنبه 29 آوریل 2015 - 6:18 ق.ظ

بیاض امروز منتشر کرد
ویژه ها
http://bayazemrooz.blogfa.com/

ابوالفضل چهارشنبه 29 آوریل 2015 - 8:37 ق.ظ

ان شا الله موفق باشید،خدا کنه که اجرایی بشه به حق حضرت زهرا(س)

سالار چهارشنبه 29 آوریل 2015 - 8:41 ق.ظ

زنده باد یوسف زاده

هياتي چهارشنبه 29 آوریل 2015 - 9:26 ق.ظ

ایول به مسول هیات علمدار

نسیم جنوب چهارشنبه 29 آوریل 2015 - 11:16 ق.ظ

بادرود وباسلام برخدمت خدمتگذاران که به جمع پیشرفت داده ومقام
یاد حق و یاد سنتها وباور به امید استکه به خدمت ارزشی داده مدام
این همان وام خدائی بهر مخلوق .وقت انست که بپردازیم سهام
بهر مخلوق مایه بگذاریم که خود ودیگر خود نرود راه گناه . راه حرام
باتشکر وسلام برکسانیکه کنند گوش حرف رهبر و ولایت وامام
نیست شوخی.سهل وساده گرنباشد سعی وامید سخت آید به امروز تا قیام
……………………والسلام……………..

نام و نام خانوادگی چهارشنبه 29 آوریل 2015 - 11:49 ق.ظ

ماشا الله نوه مصطفی

نام و نام خانوادگی چهارشنبه 29 آوریل 2015 - 5:59 ب.ظ

افاده ها هوا هوا

عشقم علمداره چهارشنبه 29 آوریل 2015 - 8:30 ب.ظ

برادران یوسف زاده دوستتون داریم سالارید شماها

انار چهارشنبه 29 آوریل 2015 - 9:04 ب.ظ

اقای یوسفزاده دارای مدرک کارشناسی ارشد از “کدام دانشگاه” هستند؟
با توجه به وضع اشتغال و با نظر به وضعیت کارایی کارمندان در ادارات، بهتر نبود ایشان که از نزدیکان حاج اقا منتظری هستند، از بین شورا و بانک یکی را انتخاب می کردند تا هم بیکاری کاهش یابد و هم انار بهتر بتواند از توانایی هایی ایشان بهره مند شود؟

اهالي شهرک سجاديه چهارشنبه 29 آوریل 2015 - 10:00 ب.ظ

دوسوال از اعضا شورا
ایا شهرک سجادیه جز شهر انار محسوب میشود؟
شورا چه اقدامی در این شهرک انجام داده اند؟
خواهشمندیم یه فکری به حال این شهرک بردارید مردیم از بس خاک خوردیم همگی اسم گرفتیم!
اقای شهردار ؛اعضای شورا لطفا پاسخگو باشید.

نام و نام خانوادگی پنج‌شنبه 30 آوریل 2015 - 2:47 ب.ظ

هنوز مدرکیش رانگرفته است تازه رفته دانشگاه

نام و نام خانوادگی پنج‌شنبه 30 آوریل 2015 - 2:48 ب.ظ

دانشگاه ازاد

رحمت الله پنج‌شنبه 30 آوریل 2015 - 11:46 ب.ظ

ایشون در دانشگاه آزاد رفسنجان همکلاس من بودند و درسشان تمام شده و در حال ارائه و تکمیل پایان نامه هستند.

نام و نام خانوادگی شنبه 2 می 2015 - 1:45 ق.ظ

دقت کردید که نام و نام خانوادگی چقدر فعاله و چند تا پیام گذاشته؟؟؟

مدیر شنبه 2 می 2015 - 5:19 ق.ظ

هنگامیکه مخاطبین برای کامنت گذاشتن از نام واقعی و یا مستعار استفاده نکنند بجای نام آنها نوشته میشود “نام و نام خانوادگی”

انار شنبه 2 می 2015 - 8:05 ب.ظ

خدا بیشترشون بده.
جوانان مردم هم که مهم نیستند.
ایشان مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی از دانشگاه ازاد دارند و هنوز ندارند!
ده تا جوان اناری با مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (که البته به بانک و بانکداری مرتبط تر است) از دانشگاه “ملی” به شما نشون میدم، که بیکارند.
مبارکتون باشه اقای یوسفزاده و حاج اقا منتظری.

اناریزاده یکشنبه 3 می 2015 - 12:58 ق.ظ

واقعا که بعضی ها چقدر بدنبال بحثهای حاشیه ای هستند و اصلا متوجه اصل نیستند حالا این بنده خدا اصلا مدرک ارشد نداشته باشه. خب میشه مثل بقیه اعضا. بعضی می نویسند چرا در بانک صادراته. اگر بجای ایشون هم مثل بیشتر کارمندان بانک صادرات یه غریبه بود بهتر بود؟ تعدادی هنوز نمی دونند که عضویت در شورا شغل حساب نمیشه و می گویند چرا دوشغله هستند! عموما برای نظر دادن در مورد یه متن، مطالب گفته شده را تایید. رد و یا نقد می کنند ولی مثل اینکه بعضی ها اصلا این چیزها را قبول ندارند که اگر داشتند حداقل ترکیب شورای شهرمون خیلی قوی تر از این بود…
خدا عاقبتمون رو با این افکار به خیر بگرودنه

بجه انار یکشنبه 3 می 2015 - 4:45 ب.ظ

آقا مسلمون خدا صداقت هم خیلی خوب چیزییییییییییییی پس چی میگی خدا کنه کار برای خدا باشه توی این دوره زمانه

انار یکشنبه 3 می 2015 - 9:08 ب.ظ

فعلا بحث مدرک تحصیلی اقای یوسفزاده است. و بحث مدرک تحصیلی سایر اعضا نیست (البته که در میان تمام اعضا، اقای یوسفزاده از صلاحیت اخلاقی بالاتری برخوردارند).
عضویت در شورا شغل محسوب میشود (اقای حسین رضازاده، قویترین مرد جهان، مجبور شد از بین شورا و فدراسیون وزنه برداری یکی را انتخاب کند).
در واقع نقد اصلی به ترکیب شوراست؛ که اگر شورا از افراد واجد شرایط و دلسوز تشکیل میشد، الان در اکثر ادارات انار، جوانان اناری مشغول به کار بودند، و مانند بانک صادرات از شهرهای اطراف تشکیل نشده بود.

آریایی پنج‌شنبه 7 می 2015 - 9:15 ق.ظ

علی آقا تو اون دنیا دست ماهم بگیر ،پارتیمون شو

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی