جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

فرماندار انار در پاسخ به سوالی در خصوص انزوای سیاسی احزاب در شهرستان انار و میزان فعالیت و آزادی بیان آنها در انار گفت: فرمانداری انار طبق سیاست دولت تدبیر و امید به هیچ حزب و گروه سیاسی وابسته نیست و ملاک ، اعتدال است…

IMG_4680

به گزارش انارما ، مهندس خادمی فرماندار شهرستان انار صبح پنجشنبه دهم اردیبهشت ماه در نشست مطبوعاتی که با اصحاب رسانه شهرستان انار داشت ابتدا در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر چرایی حفر چاه موتور جدید در بیاض با توجه به وضعیت بحرانی آب  گفت: چاه موتوری که در بیاض قرار است حفر شود مجوز های لازم را از نهاد های مختلف استانی و شهرستان داشته است و مهم تر اینکه این چاه برای مصرف صنعتی با میزان برداشت پایین حفر میشود .

وی افزود: علیرغم کسب مجوز های لازم برای حفر این چاه ، برای اطمینان کامل از قانونی بدون چاه مذکور ،  چندین بار با کرمان و شرکت آب منطقه ای مکاتبه داشتیم که این شرکت بر قانونی بودن این چاه تاکید داشت و ضمن اینکه مجوز های این چاه در شهرستان انار قبل از تصدی من در فرمانداری صادر شده است.

خادمی در ادامه در پاسخ به سوال دیگری در خصوص اختلافات اعضای شورای بیاض با یکدیگر گفت: این اختلافات بین اعضای شورا به قبل از انتخاب اعضا بعنوان شورای بیاض بر میگردد و البته بخشی از آن به تفاوت دیدگاه های اعضا در خصوص راه حل های حل مسائل برمیگردد . با شدید تر شدن اختلافات بیان اعضا این امکان بود که درمانگاه بیاض و برخی از طرح های عمرانی آن تعطیل شود که ما در اولین اقدام تعطیلی درمانگاه بیاض و طرح ساماندهی ورودی بیاض  را از این اختلافات جدا کردیم و این طرح ها روند عادی خود را طی میکنند.

وی افزود: پیگیر رفع این اختلافات هستیم و از اعضای شورای بیاض در روز های آینده توضیح میخواهیم.

فرماندار انار در پاسخ به سوالی در خصوص انزوای سیاسی احزاب در شهرستان انار و میزان فعالیت و آزادی بیان آنها در انار گفت: فرمانداری انار طبق سیاست  دولت تدبیر و امید به هیچ حزب و گروه سیاسی وابسته نیست و ملاک ، اعتدال است.

وی افزود: تمامی جناح ها و احزاب سیاسی که تابع ولایت فقیه و قوانین جمهوری اسلامی باشند درب فرمانداری انار برای همکاری و تبادل اندیشه  بر رویشان باز است . در همین راستا در روز های گذشته نشست صمیمی با  اصلاح طلبان و اصولگرایان شهرستان انار داشتیم که خوشبختانه این نشست خروجی مثبت و نتایج قابل قبولی داشت.

مهندس خادمی در ادامه در خصوص وضعیت شهرک صنعتی و فراهم شدن زمینه سرمایه گذاری صنعتی در شهرستان انار گفت: در بحث بستر سازی برای سرمایه گذاری در شهر انار ابتدا امکانات ابتدایی شهرک صنعتی همچون تلفن ، اینترنت و کدپستی در داخل شهرک و فضای سبز جدول گذاری و روشنایی در بخش زیباسازی  ورودی شهرک را فراهم کرده ایم.

وی افزود: در زمینه اجرای طرح های سرمایه گذاری اقتصادی ۵تفاهم نامه در مثلث توسعه شهرستان انار منعقد شده است که بر اساس آن ۵کارخانه در حال احداث است و علاه بر آن ۶طرح سرمایه گذاری ، فرمانداری انار  بعنوان پشتیبان مطرح کرده است که در صورت عدم اجرای هریک از آن ۵تفاهم نامه یکی از ۶طرح پشتیبان جایگزین آن خواهد شد.

فرماندار انار در پاسخ به سوال خبرنگار انار ما پیرامون وضعیت ساماندهی ورودی شهر انار و اختلافات احتمالی بین فرمانداری و شهرداری در خصوص این طرح گفت: بنده از روز اول بعنوان یک طرح ابداعی ساماندهی ورودی شهر انار را از سمت شمال مطرح کردم و اگر نهادی دیگر میخواست اینکار را انجام دهد شهر انار ۲ ورودی دیگر داشت و میتوانستند آنجا هزینه کنند . طرح ساماندهی ورودی شهر انار از میدان امام حسین(ع) تا پلیس راه می باشد که یک لاین جدید همراه با ایجاد فضای سبز و روشنایی و آلاچیق در دوطرف جاده از بخش های اصلی این پروژه می باشد.

وی افزود: در بخش ساماندهی و ساخت المان در میدان امام حسین(ع) هم استانداری مستقیما وارد عمل شده و علاوه بر آن شهرداری با ۳۵۰میلیون تومانی که از محل بودجه ماده ۱۸۰فرمانداری انار تامین شده در حال بهسازی آن منطقه می باشد.بعد از پلیس راه انار هم عملیات تسطیح و ساماندهی ورودی انار را با کمک خیرین در حال بهسازی هستیم.

خادمی تصریح کرد:از عملکرد شهرداری انار رضایت کامل دارم و هیچگونه اختلافی نیست.

نماینده عالی دولت در شهرستان انار در خصوص منبع تامین کننده بودجه ساخت بیمارستان انار گفت:طبق مصوبه دولت منبع تامین کننده بودجه ی ساخت بیمارستان ۳۲تختخوابی شهرستان انار ماده ۱۸۰از محل بودجه های فرمانداری شهرستان انار می باشد.

مهندس خادمی در پایان و در خصوص طولانی شدن خالی بودن کرسی معاونت سیاسی فرمانداری انار گفت: بر طبق قانون باید نیروی از بدنه وزارت کشور و استانداری و یا فرمانداری برای این بخش جذب شود که بر این اساس دیگر نمیتوان از آموزش و پرورش و یا نهادی دیگر نیروی کمکی گرفت .چند نیرو از کرمان و از شهرستان انار نیز معرفی شده که انشاالله طی روز های آینده یکی از آنها بعنوان معاونت سیاسی معرفی خواهد شد.

IMG_4680

IMG_4682

IMG_4686

IMG_4688

IMG_4693

 

 

دیدگاه کاربران

ح-ا-ا شنبه 2 می 2015 - 11:38 ب.ظ

چرا برای چاه آب شهرک صنعتی انارمخالفتهایی داشتند

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی