شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

درمانگاه خصوصی پاستور با هدف دسترسی بهتر و آسان تر اهالی محترم شهرستان انار به خدمات بهداشتی و درمانی با کیفیت، روز جمعه هجدهم اردیبهشت ماه رسما فعالیت خود را آغاز کرد…

IMG_4852 - Copy - Copy

به گزارش انارما ، درمانگاه خصوصی پاستور با هدف دسترسی بهتر و آسان تر اهالی محترم شهرستان انار به خدمات بهداشتی و درمانی با کیفیت،  روز جمعه هجدهم اردیبهشت ماه رسما فعالیت خود را آغاز کرد.

دکتر موحدی مدیریت این درمانگاه در مصاحبه با انار ما  در این خصوص اظهار داشت :ما نیاز های مردم شهرستان انار را درک کرده و به آنها احترام میگذاریم . در همین خصوص علاوه بر خدمات معمولی که در درمانگاه انجام میشود با تعدادی از پزشکان متخصص در رشته های مختلف به توافق رسیده ایم و در صورتی که مراجع قانونی در این راستا مخالفتی نداشته باشند به تحقق این امر خوش بین هستیم.در ضمن در مواردی که با پزشک متخصص جهت اقامت به توافق نرسیم با هماهنگی های انجام شده و نامه ارجاع از طرف درمانگاه سعی میشود تا بیمار بدون اطلاف وقت و سردرگمی نزد پزشک مربوط در شهر های مجاور مراجعه نموده و خدمات لازم را دریافت نماید.

موحدی افزود: مواردی دیگری از قبیل اعمال جراحی سرپایی ،برداشتن خال ،غده چربی ،ختنه ،سوراخ کردن و شست و شوی گوش ،گچگیری و آتل بندی و موارد دیگری از این دست در این مرکز انجام میشود.سعی شده است که همه این موارد در فضایی آرام و دلنشین با برخوردی صمیمانه از طرف پرسنل ماهر صورت گیرد.

وی تصریح کرد: از موارد دیگری که مورد نظر و اهمیت درمانگاه می باشد ،پانسمان نوین برای ترمیم زخم ها ،بخصوص زخم های دیابتی ،زخم بستر ،سوختگیهای شدید و زخم های عارضه  دار می باشد.پانسمان نوین روش جدید جهت ترمیم و بهبودی زخم ها می باشد که در این راستا پرسنل آموزش دیده و حرفه ای با تکنولوژی جدید به بیماران عزیز خدمات مناسبی را ارائه می دهند.

مدیریت درمانگاه پاستور در ادامه گفت:بخش مراقبت های بارداری و بیماری های زنان و زایمان از موارد دیگری است که مدیریت درمانگاه بنا به خواست مردم عزیز توجه ویژه ای به آن داشته است و در این خصوص با پزشک متخصص زنان توافق صورت گرفته که  در یک روز مشخص که بعدا به اطلاع رسانده میشود در محل درمانگاه استقرار داشته باشد.همچنین کارشناس مامایی ماهر نیز در هر هفته یک روز به ارائه خدمات به مراجعه کنندگان می پردازد.

دکتر موحدی همچنین اظهار داشت:سعی می کنیم خواسته ها و نیاز های منطقه را بهتر بشناسیم و در راستای تحقق آن گام برداریم .در این خصوص لازم است که ارتباط مداوم و پایداری با مردم داشته باشیم و آنها نیز نیازها و خواسته های خود را به ما انتقال دهند. به همین منظور درمانگاه پاستور در نظر دارد وب سایت خود را تا چندماه آینده فعال نموده و در راستای افزایش آگاهی عمومی در زمینه بهداشت و درمان ،اطلاع از خدمات و فعالیت های درمانگاه ، اخبار و اتفاقات مربوط به درمانگاه را  مستقیما  به آگاهی و نظر مخاطبین برساند.

وب سایت درمانگاه: www.pastorclinic.ir

وی در پایان اظهار داشت:ما توانایی و محدودیت های خاص خود را داریم ولی مطمئنا یک دست صدا ندارد.لذا هرچقدر امکانات مادی و معنوی شهرستان انار در این راستا تجمیع بیشتری پیدا کند سطح کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی به همان نسبت افزایش خواهد یافت . ما در جهت ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان انار از تمامی همشهریان ،همکاران و مسئولین انتظار همراهی و همدلی داریم. به امید روزی که همشهریان ما بتوانند با هزینه و  وقت کمتر به خدماتی با کیفیت مناسب در حد استاندارد های کشوری دست بایند.

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگی شنبه 9 می 2015 - 9:12 ق.ظ

سپاس دکتر/امیدوارم از آمدنت به انار دلسرد و پشیمون نشی

علي شنبه 9 می 2015 - 9:58 ق.ظ

ان شاالله موفق و سربلند باشید .

سپاستین شنبه 9 می 2015 - 1:02 ب.ظ

فدایی داری دوکی

؟؟؟؟؟!!!! شنبه 9 می 2015 - 3:28 ب.ظ

ممنون دکتر

خوش اومدی شنبه 9 می 2015 - 8:28 ب.ظ

ما مردم انار هم بهت خوش آمد میگیم

ح-ا-ا یکشنبه 10 می 2015 - 12:25 ق.ظ

امیدوارم درراه خدمات رسانی بهداشت ودرمان کارت بگیره وموفق باشی

نام و نام خانوادگی یکشنبه 10 می 2015 - 11:46 ق.ظ

آدرسیش کوجویه؟؟؟؟؟؟

ح-ا-ا یکشنبه 10 می 2015 - 6:40 ب.ظ

انتهای بلوارشهیدمطهری یاشهرک شهیدمطهری یابهابادبعدازسوپری روح الله رضایی بسمت علی آباد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی