سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024

امام جمعه انار گفت:در دوران اصلاحات بیشرین عقب نشینی ها در مقابل آمریکا انجام شد …

امام جمعه انار

به گزارش انارما ،حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار درخطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با اعضای مجلس خبرگان گفت: ایشان در رابطه با تروریسم در ادبیات نظام سلطه بیاناتی را فرمودند که البته این بیانات بیشتر برای مسئولین بیان شده تا بدانند با چه ماری خوش خط و خالی روبه رو هستند.

امام جمعه انار تصریح کرد: اینکه برخی از مسئولین گفته بودند که نیازی به ارائه برجام به مجلس نیست ،رهبر معظم انقلاب صراحتا این نظر را رد کردند و فرمودند مجلس نباید ار بررسی برجام کنار گذاشته شود .

وی با اشاره به فرمایشات رهبری در خصوص طرز حرف زدن آمریکایی ها در مورد ایران گفت: حرف زدن آمریکایی ها خیلی بی ادبانه است و در این دوسال اخیر که قدری مذاکرات با آمریکایی ها پررنگ شده فکر کردند خبری شده و هر روز گستاخ تر میشوند و متاسفانه در مقابل این رفتار ها مسئولین جواب لازم را نمی دهند و شاید بخاطر اینست که احساس نیاز نمی کنند و همین باعث شده است که دشمن جسور و پرروتر  شود .

ابراهیمی افزود:  آمریکایی ها آنقدر در مورد ملت ایران بدحرف می زنند که حتی گاهی صدای برخی از سیاستمداران خودشان بلند میشود و نسبت به لحن صحبتشان با ملت ایران هشدار می دهند. سفیر سابق آمریکا در ایران می گوید اوباما باید متوجه لحن گفتارش در مورد ایران باشد و صراحتا باید برائت خود را از همکاری با دشمنان ایران در منطقه اعلام کند.

امام جمعه انار به بخش دیگری از سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص برداشته شدن تحریم ها اشاره کرد  و گفت: همانگونه که حضرت آقا بیان کردند ما در مذاکرات حاضر شدیم و امتیازاتی را به طرف مقابل دادیم فقط بخاطر اینکه تحریم ها برداشته شود و اگر قرار باشد چارچوب تحریم ها حفظ شود دلیلی ندارد ما بر مذاکرات پایبند باشیم و سریعا به دوران پیشرفت خود با غنی سازی سوخت ۲۰درصد هسته ای باز میگردیم.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه بار دیگر با تاکید بر پاسخ قاطعانه به موضع گیری های دشمن علیه ایران گفت: در دولت اصلاحات بیشرین عقب نشینی ها در مقابل آمریکا انجام شد و لحن مسئولین دولت اصلاحات در مقابل آمریکایی ها به تعبیر خوش بینانه ای متواضعانه بود اما نتیجه این شد که سه سال بعد از روی کارآمدن دولت اصلاحات آقای بوش ایران را بعنوان محور شرارت در دنیا معرفی کرد و متاسفانه برخی از این عقب نشینی ها در دولت یازدهم هم شد که البته بعضی از آنها می باست که میشد اما بعضی از عقب نشینی ها در مقابل دشمن واقعا لزومی ندارد.

وی خاطر نشان کرد: سه روز بعد از مذاکره تلفنی آقای روحانی با اوباما ،آقای روحانی اعلام کرد که آقای اوباما فردی باهوش و مودب است اما آقای اوباما در مقابل اعلام کرد گزینه نظامی علیه ایران روی میز است و ما اگر لازم بدانیم به ایران حمله می کنیم . بر این اساس گفت و گوها باید با هم تناسب داشته باشد و موضع ما باید طبق نظر رهبر معظم انقلاب قاطع باشد.

امام جمعه انار در پایان با تاکید بر نقش موثر اقتصاد مقاومتی در پیشرفت کشور گفت: همه ی آنچه که باعث شد ما در مقابل آمریکا کوتاه بیاییم برداشته شدن تحریم ها بود تا بتوانیم نفتمان را بفروشیم. اما قاچاقی که سالانه در کشور انجام میشود به اندازه درآمد کل نفتی است که ما صادر می کنیم و ما انتظار داریم که جلوی این قاچاق گرفته شود.

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

م - ا شنبه 5 سپتامبر 2015 - 5:12 ق.ظ

اگه آشیخ حسن مجالی پیدا کرده بود الآن آمریکا در ایران سفارت هم باز کرده بود

نام و نام خانوادگی شنبه 5 سپتامبر 2015 - 6:14 ب.ظ

آره واقعا فک کنم حضرت آقا از ترس کارای بعدی دولت مجبور شدن اینقد واضح حرف بزنن

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی