پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

پدر شهید هسته ای ایران گفت: اگر خدای نکرده مسئولین ما چشمشان را بر حیله و نیرنگ های دشمن ببندند در آینده از این توافق به خیانت به کشور یاد میشود و این توافق در ردیف عهد نامه گلستان ،ترکمنچای و پیمان سعدآباد قرار خواهد گرفت…

 به مناسبت ۲۱ دی ماه سالروز ترور بزدلانه دانشمند نخبه بسیجی شهید مصطفی احمدی روشن، رحیم احمدی روشن در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی " انارما " با اشاره به تاریخچه انرژی هسته ای گفت:فاتحه ی ۴۰۰کیلوگرم اورانیوم سوخت۲۰درصد را خواندند

به گزارش ” انارما”  به مناسبت ۲۱ دی ماه سالروز ترور بزدلانه دانشمند نخبه بسیجی شهید مصطفی احمدی روشن، رحیم احمدی روشن در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ” انارما ” با اشاره به تاریخچه انرژی هسته ای گفت:  من اعلام کردم که ما در نشست بغداد بیش از ۴۰۰کیلوگرم اورانیوم غنی شده سوخت ۲۰درصد داشتیم و متاسفانه مسئولین فعلی ما قبل از اینکه بصورت رسمی تعهد بدهند و حتی پیش از اینکه قراردادی با طرف مقابل ببندند فاتحه ی سوخت ۲۰درصد را خواندند.

وی خاطر نشان کرد: میلیاردها تومان از خزانه مملکت صرف ساخت سوخت ۲۰درصد شده بود که با این تصمیم برجام به فنا رفت و حتی با این شرایط هم من احتمال نمی دهم طرف مقابل بازهم راضی بشود چرا که طرف مقابل  با ۱۰تن اورانیوم غنی شده سوخت ۳درصد ما مشکل دارد و می گوید ما باید این ۱۰تن را به ۳۰۰کیلو برسانیم حالا ما چگونه می تونیم حرف از غنی سازی ۲۰درصد بزنیم .

برای برخی جامعه جهانی منحصر به ۱+۵ است

احمدی روشن تصریح کرد: جامعه جهانی به نظر بعضی ها منحصر به گروه موسوم به ۱+۵ و در راس این گروه آمریکا شده است و برای بعضی جاافتاده که باید این گروه را راضی کرد تا صنعت هسته ای ما بچرخد.

این پدر شهید تاکید کرد: بنده دور از شان ملت ایران می دانم که استکبار جهانی برای ما تعیین تکلیف کند.

احمدی روشن بیان کرد: همانگونه که رهبری فرمودند اگر قرار باشد تحریم ها پابرجا بماند پس ما با چه هدفی مذاکره کرده ایم .

وی تشریح کرد: دولت ما نهایت سعی اش این بوده که تحریم ها را بردارد و به قول خودشان از مدینه فاضله برای مردم رونمایی کنند اما این دشمن ،دشمن حیله گر و دروغگویی است و نباید گول برخی موضع گیری هایشان که به ظاهر نفع ملت ایران است را خورد.

دستکش مخملی ، پوششی برای دست های چدنی دشمن است

پدر شهید هسته ای ایران اظهار داشت :دستکش مخملی ، پوششی برای دست های چدنی دشمن است و ما باید با قدرت با این دست چدنی مبارزه کنیم اما متاسفانه برخی در داخل کشور  نسبت به دشمنی که قسم خورده است که نه فقط صنعت هسته ای بلکه تمام هستی مان را بگیرد  همیشه خوش بین هستند و این جای تاسف دارد.

مسئولین سکوت می کنند ،انگار دل دشمن را به هر قیمتی که شده باید بدست بیاوریم

احمدی روشن در خصوص تذکر رهبری به دولت در مورد بیان  صریح مواضع انقلابی ، گفت: مسئولین ما جواب خواسته های نامعقول دشمن را نمی دهند و سکوت می کنند و به گونه ای وانمود می کنند که انگار دل دشمن را به هر قیمتی که شده باید بدست بیاوریم و در مقابل آنها ،هرچه گفتند کوتاه بیاییم.

وی اظهارداشت: وقتی خانم شرمن ملت ایران را به سخره میگیرد و حرف هایی می زند که در شان ملت ایران نیست یا اوباما که همیشه گزینه نظامی اش علیه ملت ایران روی میز است،  نشان از آن دارد که مسئولین ما در مقابل اینها کوتاه آمده اند و این کوتاه آمدن سبب میشود که آنها بیشتر بر ما مسلط شوند و لذا مسئولین باید گوش به فرمان رهبری باشند و باید احساس کنند که ملت ایران پشتیبانشان است.

مسئولین اگر چشمشان را بر حیله دشمن ببندند  این توافق در ردیف عهد نامه گلستان ،ترکمنچای و پیمان سعدآباد قرار خواهد گرفت

این پدر شهید با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب در خصوص اینکه نباید اجازه نفوذ در داخل کشور را به دشمن داد گفت: این سخن یعنی اینکه ما فرش قرمز زیر پای دشمنانمان پهن نکنیم و مسئولین ما طبق نظر رهبر معظم انقلاب نباید چشمشان را روی حیله های دشمن ببندند.

احمدی روشن افزود: اگر خدای نکرده مسئولین ما چشمشان را بر حیله و نیرنگ های دشمن ببندند در آینده از این توافق به خیانت به کشور یاد میشود و این توافق در ردیف عهد نامه گلستان ،ترکمنچای و پیمان سعدآباد قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی