سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ | Tuesday 16 April 2024

از این دوستان باید پرسید انسان های محرومی که در دولت های شما زیر چرخ های تصمیمات غلط شما له می شدند و در دولت گذشته فرصت نفس کشیدن پیدا کردند ایرانی نیستند؟ آیا انها نباید از نفت سهمی ببرند چون براساس تز اقتصادی شما…

مرعشی-۲۷۲x194

به گزارش انار ما به نقل ازآرمان کرمان، دولت یازدهم اگر چه از نظر اظهار نظر های عجیب و غریب چندان قابل نقد نیست ولی شاید بتوان از نظر توهین به مخالفان به خصوص توسط کسانی که خود را داعیه دار دولت می دانند پیشتاز دانست.

در آخرین این توهین ها مرعشی که نسبت خانوادگی نیز با هاشمی دارد و جزو محکومین فتنه است، کسانی که به دولت نهم و دهم رای دادند و آنها را نپسندیدند را مورد عتاب قرار داده است و در سخنانی موهن طرفداران رییس جمهور سابق را بی شرف می خواند.

مرعشی به خبرنگار ایلنا می گوید: ” اگر کسی از تکرار دولت‌های نهم و دهم، تنش نلرزد و متاثر نشود یک ایرانی با شرف نیست. ”

این در حالی است جریانی که مرعشی آن را نمایندگی می کند با ژست های روشنفکری خواستار احترام به همه عقاید شده بودند ولی در عمل و در سخن تنها ترور شخصیت نصیب مخالفان آنها شده است.

از این دوستان باید پرسید میلیون ها ایرانی که در دو دور انتخابات سال ۸۴ و در انتخابات سال ۸۸ به نامزدی رای دادند که مورد نظر آنها نبود، آیا انسان های بی شرفی بودند؟ آیا اگر فردی هم احمدی نژاد را دوست داشته باشد و هم روحانی ، نصفش بی شرف است و نصفش شرف دارد؟ از این دوستان باید پرسید انسان های محرومی که در دولت های شما زیر چرخ های تصمیمات غلط شما له می شدند و در دولت گذشته فرصت نفس کشیدن پیدا کردند، ایرانی نیستند؟ آیا انها نباید از نفت سهمی ببرند چون براساس تز اقتصادی شما ، مستضعفان بی عرضه هستند؟

اما جالب تر آنکه مرعشی در طول گفتگو با ادبیات طلب کارانه نظام را به خاطر برخورد با فتنه گرانی که ۳۲۴ هزار میلیارد تومان تنها در سال ۸۸ ضرر اقتصادی به کشور وارد کردند مورد مواخذه قرار می دهد و در ادعایی جالب می گوید علت بیکاری در کشور ممنوع تصویری یک حامی فتنه و رییس دولت اصلاحات است!

حال آنکه در میانگین نرخ بیکاری در دولت‌های پنجم و ششم ۹.۱ درصد ، در دولت‌های هفتم و هشتم ۱۲.۸ درصد و در دولت‌های نهم و دهم پیش از ممنوع التصویری رییس دولت اصلاحات ۱۱.۷ درصد بوده است.

اما طبق آخرین آمار اعلامی بانک مرکزی، در دولت یازدهم نرخ بیکاری ۱۰.۸ درصد بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ایثارگر یکشنبه 20 سپتامبر 2015 - 1:22 ب.ظ

بی شرف خود … … فتنه کر

ازشرف داران اناری یکشنبه 20 سپتامبر 2015 - 1:56 ب.ظ

مرعشی یادت رفته کتکایی که تو امامزاده خوردی مثلی که جاش خوب شده زبون درآوردی اینبار بیای انار…

ح، ا، ا یکشنبه 20 سپتامبر 2015 - 8:43 ب.ظ

!!!!

نام و نام خانوادگی یکشنبه 20 سپتامبر 2015 - 10:57 ب.ظ

(فتنه ۸۸)حسین مرعشی: در جلسه ای که با آقای هاشمی داشتیم ، ایشان به ما تکلیف کرد که باید زیر بیرق موسوی بروید. امسال من یک جهاد و رسالت دارم، وآن هم برداشتن احمدی نژاد است

نام و نام خانوادگی یکشنبه 20 سپتامبر 2015 - 11:09 ب.ظ

مرعشی قبلاض هم در حاشیه مراسم ختم پدر شهاب طباطبایی وقتی در حلقه خبرنگاران قرار گرفت به آنها گفت: شما کار و زندگی ندارید؟ مثل گداهای حرفه‌ای در مراسم ختم هستید، مگر در مراسم ختم هم گدای حرفه‌ای داریم

م - ا دوشنبه 21 سپتامبر 2015 - 12:08 ق.ظ

مرعشی برادرزن و شریک آقای هاشمی است ، از او انتظاری جز این نیست

زهره دوشنبه 21 سپتامبر 2015 - 12:12 ق.ظ

چقد همتون بیکارید.فقط دلخوشی و سرگرمیتون شده این حرفا

اناری دوشنبه 21 سپتامبر 2015 - 1:16 ق.ظ

بی شرف خودشه ,..

نام و نام خانوادگی دوشنبه 21 سپتامبر 2015 - 10:51 ق.ظ

کوری عسا کش کور دگر شود

نام و نام خانوادگی دوشنبه 21 سپتامبر 2015 - 4:06 ب.ظ

به خدا این نظرات را نگذارید مایع شرم ما اناری ها است که این قدر بی قید و بند حرف می زنید و سایت ها هم انها را منعکس می کنند دیگران در مورد ما چگونه قضاوت می کنند

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی