چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

به گزارش انارما ، مراسم زنگ بازگشایی با حضور مردان پور بازرسی وزرات آموزش و پرورش ،میر موسی رییس اداره بازرسی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان ،پاس کارشناس فنی و حرفه ای اداره کل و مسئولین شهرستان به صورت نمادین در دبیرستان نمونه امام حسین (ع)  برگزار گردید  همچنین جشن نمادین غنچه های […]

IMG_4448
به گزارش انارما ، مراسم زنگ بازگشایی با حضور مردان پور بازرسی وزرات آموزش و پرورش ،میر موسی رییس اداره بازرسی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان ،پاس کارشناس فنی و حرفه ای اداره کل و مسئولین شهرستان به صورت نمادین در دبیرستان نمونه امام حسین (ع)  برگزار گردید
 همچنین جشن نمادین غنچه های شهرستان انار  همزمان با سراسر استان و با حضور مسئولان شهرستان  همزمان با سراسر کشور در پیش دبستانی ام ابیها  برگزار شد.
در این آیین که با حضور   ۵۳۵ نوآموز پیش دبستانی برگزار شد، حسین ناجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار با اشاره به اینکه سرمایه های واقعی جامعه و کشور ما دانش آموزان هستند بیان کرد: هیچ تغییر و تحولی در جامعه رخ نمی دهد مگر آنکه مدرسه آن سرزمین دچارتغییر و تحول شود.
ناجی  در ادامه افزود: آموزش و پرورش اساس نظام تعلیم و تربیت کشور است و وظیفه ماست که همسو با برنامه های نظام تعلیم و تربیت حرکت کنیم.
  وی  تصریح کرد: جامعه امروز باید به سمتی حرکت کند که آموزش و پرورش حرکت می کند و دانش آموز ما باید معنا و مفهوم دوستی، محبت، همدلی و همزبانی را خوب بفهمد تا در جامعه هیچ مشکلی نداشته باشیم چرا که اگر دانش آموز ما در این فصل از زندگی مشکلی نداشته باشد در فصول دیگر با مشکل مواجه نخواهد شد.
حسین ناجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار خطاب به اولیاء دانش آموزان گفت: باید تلاش کنیم تا از همین امروز تا پایان سال تحصیلی در کنار بچه های مان باشیم و از فرآیند تعلیم و تربیت اطلاع کامل داشته باشیم و همراهی بکنیم تا سال تحصیلی موفقی را پیش رو داشته باشیم.
تصاویری از زنگ بازگشایی مدارس در دبیرستان نمونه دولتی امام حسین(ع) و  جشن نمادین غنچه های مدرسه در پیش دبستانی ام ابیها در ادامه مشاهده فرمائید.
IMG_6671
IMG_6688
IMG_6698
IMG_6595
IMG_6594
IMG_6655
IMG_6643
IMG_6508
IMG_6502
IMG_6479
انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ارش67 چهارشنبه 23 سپتامبر 2015 - 2:02 ب.ظ

اموزش پرورش انار همیشه در حق ما امین شهری ها ظلم کرده خدا کنه که این شرایط عوض بشه…..ما که باختیم لا اقل بقیه فرزندان این دیار نبازند زندگیشون و ایندشون رو.

نام و نام خانوادگی چهارشنبه 23 سپتامبر 2015 - 11:40 ب.ظ

اصلا اموزش وپرورش انار خیلی ضعیف داره عمل میکنه نیروهای خوبو که سوادو تجربه دارن منتقل کرده ارش جان اوضاع مدرسه ما تو انارم بهتر نیس بیا مدرسه دخترونه رو ببین خودت قضاوت کن همه جا همینه

م - ا پنج‌شنبه 24 سپتامبر 2015 - 11:05 ب.ظ

برای آموزش و پرورش انار یا امین شهر و دیگر نقاط توفیری ندارد و معلمین بر اساس امتیازشان تقسیم میشوند

دنیا خانوم شنبه 26 سپتامبر 2015 - 12:36 ب.ظ

اوخی کوچولوها خوش بحالتون کاش منم برمیگشتم دوباره دبستان اوخی یادش بخیر??

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی