شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

چند تن از روسای ادارات انار در روز های اخیر تغییر کرده اند و این تغییرات در یکی دیگر از ادارات انار ادامه خواهد داشت…

image229028

به گزارش انارما ،چند تن از روسای ادارات انار در روز های اخیر  تغییر کرده اند و این تغییرات در یکی دیگر از ادارات انار ادامه خواهد داشت.

در اولین تغییر میلاد یوسفی که فردی جوان و اصالتا اهل رفسنجان است به سمت سرپرست اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی انار منصوب و رفیعی سرپرست سابق استعفا داده است.

 تغییر دیگر در اداره هواشناسی بوده است که هادی نجار زاده بعنوان سرپرست این اداره منصوب و محمد مسلمی رئیس قبلی این اداره بازنشست شده است.

مراسم معارفه نجارزاده بعنوان ریاست اداره هواشناسی در روز های آینده برگزار خواهد شد.

از سوی دیگر از منابع غیر رسمی خبر می دهند که فردی جدید بجای علی موسی زاده رئیس فعلی اداره منابع طبیعی انار در هفته  آینده انتخاب خواهد شد.

انتها پیام/

دیدگاه کاربران

مطلع پنج‌شنبه 1 اکتبر 2015 - 1:54 ب.ظ

با سلام ، به اطلا ع برسانم تودیع و معارفه اداره هواشناسی صورت گرفته و یک نفر اهل بم ولی کارمند هواشناسی کرمان است بعنوان رئیس جدید اداره هواشناسی معرفی گردید و از کرمان اداره هواشناسی را ساپورت کند. ولی اگر بنا بود رئیس هواشناسی با یکی از اناربها عوض بشود حق حق آقای یوسف زاده می باشد نه آقای نجارزاده که چهار روز آمده.آقای یوسف زاده از انسانهای بسیار شریف و باسابقه می باشد که اگر بخواهیم عدالت و حق کشی نشود ریاست حق مسلم آقای یوسف زاده می باشد.

منتقد پنج‌شنبه 1 اکتبر 2015 - 2:08 ب.ظ

مسولین ادارات یکی یکی غیر بومی می شوند. مقصر کیست؟ امام جمعه، فرماندار، شورا یا…

نام و نام خانوادگی پنج‌شنبه 1 اکتبر 2015 - 4:41 ب.ظ

مقصر شوراها یکی بومی تمد چکار سرش اوردن

حسن پنج‌شنبه 1 اکتبر 2015 - 4:45 ب.ظ

مقصر شوراها یکی بومی تمد چکار سرش اوردن غیر بومی به درد انار می خورد

بازم ناحقي پنج‌شنبه 1 اکتبر 2015 - 6:03 ب.ظ

خداییش ریاست هواشناسی انار حق آقای یوسف زاده است با کوله باری از تجربه و نه حق نجارزاده یک جوان بی تجربه

ازطرف پنج‌شنبه 1 اکتبر 2015 - 11:25 ب.ظ

دقیقا صحیح است یک نفربمی در کرمان هست و با دور کاری رئیس هواشناسی است ونجار زاده فعلا باید وظایف رئیس بمی رو در انار دورنگاری و گزارش کند تا شاید…اما حق یوسف زاده در اینجا هاپولی

نام و نام خانوادگی جمعه 2 اکتبر 2015 - 9:31 ق.ظ

فرماندارکه اناریه

نام و نام خانوادگی شنبه 3 اکتبر 2015 - 9:52 ق.ظ

اقای که از دور نظر میدهید ریاست حق اقای فلانی میباشد شما که از انتسابات برای مسئول شدن نمیدانید زود قضاوت نکنید اول تحقیق کنید که طرف باید چه شرایطی داشته باشد بعد دل برای ان بسوزانید که حق ایشان باشد و من فکر میکنم خود ایشان از دل سوزاندن شما خبر ندارد وگر نه شما را بعنوان مشاور یا راننده خودش به استخدام در می اورد متشکرم از حسن خوی جنابعالی بینام.

نام و نام خانوادگی یکشنبه 4 اکتبر 2015 - 2:41 ب.ظ

هادی کارش درسته من تو دوران دانشجویی باهاش هم خونه بودم لیاقتشو داره

نام و نام خانوادگی دوشنبه 5 اکتبر 2015 - 11:15 ق.ظ

و ای کاش که بعضی از معصولین خودشان را اناری جا می زنند و خودشان مظلو مانه جا می زنند و خلاف در حق دولت وبنام شهید می کنند وکسی چیزی نمی گوید واز امام جمعه محترم واز جناب اقای فر ماندار خوا هشمندم که این فرد مسعو لین که فقط از خوده شهر انار نیستند جا به جا کنند که حداقل جایی که به نام شهید مظلومی ثبت شده پا یمال نشود که در ایند جوابگو این شهدا باشیم

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی