پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

فرماندهی انتظامی این شهرستان انار گفت:طی سال جاری با کاهش ۱۱ درصدی سرقت‌ها روبه‌رو هستیم …

انارما هفته ناجا

به گزارش  انارما به نقل از فارس ، به مناسبت هفته ناجا صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی به همراه خانواده شهدا مسئولان محلی در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد.

پس از اجرای مراسم صحبگاه جعفر غضنفری با گرامیداشت اعیاد قربان، غدیر و تسلیت جان‌باختگان مراسم معنوی منا به بازماندگان و مردم مؤمن ایران اسلامی گفت: شهرستان انار یکی از شهرای امن استان کرمان است و طی سال جاری با کاهش ۱۱ درصدی سرقت‌ها روبه‌رو هستیم و همچنین کسب رتبه اول از لحاظ رضایت‌مندی مردم را کسب کردیم و همه این‌ها از فعالیت این نیروی با اقتدار انتظامی است.

فرماندهی انتظامی این شهرستان انار بیان داشت: تا کنون ۲ هزار و ۱۸۰ گواهینامه رانندگی در این شهرستان صادر و بیش از ۱۷۷ نفر فروشنده مواد مخدر دستگیر شدند.

محمد خادمی فرماندار انار در این آیین گفت: یکی از پایه‌های امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران بر  عهده نیروی انتظامی نهاده شده، از این رو نیروی انتظامی یکی  از نهادهایی است که در نظم بخشیدن به امور داخلی می‌تواند نقش مهمی ایفا کند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد ناجا  افزود: رهبر انقلاب اسلامی از کارکنان نیروی انتظامی به عنوان سربازان نظام اسلامی یاد کرد و فرمودند، نیروی انتظامی در کشور ما همواره باید هم مظهر اقتدار و نظم و هم مظهر مهربانی، رأفت و رحمت در جامعه باشد.

خادمی بیان داشت: نقش و جایگاه والای نیروی انتظامی بسیار اهمیت دارد و برای ما افتخار و سرمایه است و در چهره پلیس جمهوری اسلامی ایران صداقت، روحیه شهادت‌طلبی و ایثار دیده می‌شود.

خادمی عنوان کرد: توسعه و بالندگی هر جامعه‌ای در سایه امنیت شکل می‌گیرد و نیروی انتظامی با برقرار امنیت نقش مهمی در توسعه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در شهرستان انار ایفا می‌کند.

فرماندار انار بیان داشت: اگر امروزه افراد جامعه در درون مرزهای ایران اسلامی با آرامش تمام و نظمی مثا‌ل‌زدنی طی زمان‌های مختلف شب و روز به معاش خویش رسیدگی می کنند، مرهون مساعی شبانه‌روزی افراد فعال در نیروی انتظامی هستند که با جانفشانی‌های خود به شعار نودوستی و حفظ نظم و امنیت در سطح جامعه مبادرت می‌ورزند.

حجت‌الاسلام شیخ محمد حسینی نوه ریاست اداره اوقاف و امور خیریه انار گفت: مجرمان در میان مردم قرار دارند و نیروی انتظامی باید همچون یک جراح حاذق و ماهر غده سرطانی را بدون آن که به اعضا و جوارح بدن آسیبی وارد شود، خارج کند.

 وی افزود: نیروی انتظامی در چارچوبی که قانون معین کرده، باید قوی باشد که هست و امروزه نیروی انتظامی در خدمت مردم و در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم به این نیرو افتخار می‌کنند و به آن اعتماد دارند.

حجت‌الاسلام حسینی نوه بیان داشت: در این شهرستان مردم با امنیت کامل در کنار هم زندگی می‌کنند و این از زحمات ماموران ناجا است که امروزه با آسایش و امنیت کامل زندگی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: عظمت و قدرت ملت ایران این است که پیرو ولایت هستیم به طوری که همین روز گذشته با سخنان رهبر معظم انقلاب خطاب به آل سعود کاملا مسئولان عربستان حواسشان را جمع و رفتارشان را تغییر دادند.

به گزارش فارس در پایان این مراسم با اهدا لوح و هدایا از کارکنان،سربازان و بازنشستگان این نیرو تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

ح-ا-ا شنبه 3 اکتبر 2015 - 8:31 ب.ظ

باتشکر.حجت الاسلام حسین حسینی ؟

ناشناس دوشنبه 5 اکتبر 2015 - 5:58 ق.ظ

اگر برگزاری گواهینامه موتور سالی یکبار نبود خوب بود ……..میگن هفته ای یا دو هفته ای ولی سالی یه بار دو بار بیشتر نیست.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی