جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

اولین نشست انتخاباتی با حضور تعدادی ازمسئولین و شهروندان اناری با محوریت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ظهر روز سه شنبه ۲۰بهمن در کنار ارگ ساسانی انار برگزار شد…

IMG_0793

به گزارش انارما ، اولین نشست انتخاباتی با حضور تعدادی ازمسئولین و شهروندان اناری با محوریت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ظهر روز سه شنبه ۲۰بهمن در کنار ارگ ساسانی انار برگزار شد.

در این نشست هر یک از حاضرین با توجه به سوالاتی که از آنها پرسیده شد پاسخ های متفاوتی را بیان نمودند:

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه انار: اهمیت و جایگاه مجلس خبرگان از دید شما چگونه است؟

IMG_0816

جایگاهی که قانون اساسی برای مجلس خبرگان تعریف کرده انتخاب اولین شخصیت نظام اسلامی یعنی همان رهبری است که رهبر عالی ترین نقش را در اداره و حفظ دستاورد های نظام عهده دار است . وظیفه اصلی خبرگان مال زمانی است که خدای نکرده شرایطی پیش بیاید که مردم از نعمت رهبر محروم باشند چنانچه مجلس خبرگان در زمان رحلت امام (ره) به خوبی وظیفه خود را با انتخاب رهبری شایسته همچون آیت الله خامنه ای ایفا کرد .

مجلس خبرگان مانند ارتش هرکشور می ماند چنانکه ارتش در زمان صلح نقش خاصی در کشور ندارد اما از طرفی هیچ نظامی نمیتواند بدون ارتش باشد و مجلس خبرگان نیز اینچنین است که حضورش در کشور بسیار مهم است تا در زمان های لازم برای جلوگیری ازاختلاف تصمیم گیری کند.

حجت الاسلام فلاحی امام جمعه امینشهر /توصیه تان به مردم در انتخابات مجلس خبرگان چیست؟

IMG_0809

با توجه به اینکه مجلس خبرگان رهبری از جایگاه ویژه ای برخوردار است حضور مردم پای صندوق ها باید حتما به همراه شناخت کافی از نمایندگانی که میخواهند آنها را انتخاب کنند باشد . مردم به نامز هایی رای بدهند که شایستگی به دوش کشیدن این وظیفه سنگین (یعنی حضور در مجلس خبرگان رهبری ) را داشته باشد.

انشاالله ملت ایران با بصیرت و شعورسیاسی بالا با حضور حداکثری خود در هفتم اسفند در پای صندوق های رای دشمنان اسلام را ناامید خواهند کرد.

 ناجی رئیس آموزش و پرورش انار / عمده وظیفه یک نماینده مجلس چیست؟

IMG_0813

نمایندگان مجلس  لوایحی که از طرف دولت به مجلس ارائه میشود را پس از بررسی مصوب می کنند که تصویب آن لوایح برای کل کشور اجرایی خواهد شد.

اگر نمایندگانی انتخاب شوند که کلی گو نباشند و مردم با شناخت کامل آنان را انتخاب کنند باعث میشود لوایح به خوبی پس از بررسی برای اجرایی شدن تصویب شود.

احمدمیرزایی رئیس شورای شهرستان انار/ خواسته شما از یک نماینده مجلس چیست؟

IMG_0811

امانت دار رای مردم باشد و بعد از اینکه رای آورد به خاطر داشته باشد که با رای مردم به جایگاه نمایندگی مجلس رسیده است و برای آبادانی منطقه انتخابی خود تلاش کند تا در روز آخر شرمنده رای مردم نشود.

 

 جوادنایب پور یکی از کسبه ی شهر انار خواسته شما از یک نماینده مجلس چیست؟

IMG_0796

از یک نماینده مجلس در درجه اول میخواهیم که صداقت داشته باشد و کارهایی  که نمیتواند بکند هیچ وقت قول و وعده آن را به مردم ندهد.

هر نماینده ای دو وظیفه دارد یکی در حوزه شهرستان حوزه انتخابی اش که می طلبد در این زمینه برای قشر جوان اشتغال زایی کند و دیگر وظیفه یک نماینده حق رای داشتن در امور کلان کشوری که در آنجا نیز باید از منزلت و حقوق کشورمان دفاع کند.

اکبر میرزاهاشمی دهیار ده رئیس / با توجه به شرایط شهرستان انار چه خواسته از یک نماینده مجلس دارید؟

IMG_0799

شهر انار یک منطقه گرم و خشک است و چاه های کشاورزی روز به روز به خشکیدن نزدیک میشود بر این اساس از یک نماینده مجلس در درجه اول انتظار میرود بستر ورود سرمایه های صنعتی در این منطقه را که با اشتغال زایی برای نسل جوان همراه است فراهم کند.

مهدی قدیری مسئول روابط عمومی شهرداری انار/  مردم در انتخاب یک نماینده مجلس شورای اسلامی باید چه نکاتی را مدنظر داشته باشند:

IMG_0801

اول اینکه مردم به حیطه وظایف یک نماینده مجلس اشراف داشته باشند تا وقتی که یک نماینده یک قولی را می دهد آن را با حیظه اختیاراتش بسنجند و ببینند که اینکار از دست نماینده بر می آید یا خیر.

خانم صابری مدیر کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان انار خواسته شما از یک نماینده مجلس چیست؟

IMG_0805

در درجه اول به مشکلات مردم اهمیت بدهند و برای رسیدگی به آن مشکلات تلاش کنند و کارایی شان تنها در حد شعارهای انتخاباتی نباشد . گاهی اوقات نمایندگان برای فرار از پاسخگویی توجیهاتی مانند نبود بودجه و عدم همکاری سایر مسئولین را بهانه قرار می دهند که این صحبت ها پذیرفته نیست و تنها شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت است و بر این اساس یک نماینده مجلس نباید همیشه برای عدم اجرای وظایفش بدنبال بهانه تراشی باشد.

خانم چاهخویی از مربیان کانون پرورشی فکری انار / خواسته شما از یک نماینده مجلس چیست؟

IMG_0803

همدل و همزبان مردم باشد.

IMG_0792

IMG_0789

IMG_0800

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

شهروند چهارشنبه 10 فوریه 2016 - 12:21 ب.ظ

چراتوتصاویرآرامگاه شهیدگمنام راکنارارگ نینداختید

نام و نام خانوادگی چهارشنبه 10 فوریه 2016 - 2:02 ب.ظ

جواد جون لاییییییییییییییییییییییییییییییییک

ش ا چهارشنبه 10 فوریه 2016 - 10:47 ب.ظ

نماینده مردم در مجلس کارش قانون گذاری نه اجرایی

شریفی چهارشنبه 10 فوریه 2016 - 10:55 ب.ظ

مخلص آقای قدیری هستیم

هاشم چهارشنبه 10 فوریه 2016 - 11:01 ب.ظ

هیشکی از زحمات غلام میرزایی تشکر نمیکند چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی