چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ | Wednesday 17 April 2024

فرمانداری انار طی یکسال گذشته بودجه بسیار خوبی برای بهسازی عمرانی دهستان بیاض اختصاص داده است و در واقع نگاه ویژه ای به این منطقه داشته است…

bayaz3

به گزارش انارما ، طی مراسمی باحضور امام جمعه انار،فرماندار ،معاون توزیع برق شهرستانهای شمال استان،مسئولین ادارات شهرستان ،اعضای شورا و اهالی روستای بیاض پروژه عمرانی روشنایی بلوار جمهوری اسلامی (بلوار اصلی) بیاض به طول ۲٫۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۵۰۰میلیون تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

این پروژه شامل حذف گارد ریلها،ایجاد کندروهای دوطرف ،جدول گذاری ،رنگ آمیزی و نصب ۶۵ پایه چراغ روشنایی بود که از محل اعتبارات دولتی اجرا و به بهره برداری رسید.

محمدخادمی در در این مراسم گفت: مبلغ یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان از محل اعتبارات شهرستان انار  جهت پروژه های عمرانی بیاض اعم از جدول گذاری ۲ و نیم کیلومتر روشنایی رنگ آمیزی و ایجاد دو مسیر کندرو هزینه شده است.

bayaz

وی افزود: بدلیل افت آب و پایین بودن کیفیت ، ارتقاءآب آشامیدنی بیاض در دستور کار فرماندار قرار گرفت و حفر چاه آب آشامیدنی برای بیاض که مبلغ سیصدمیلیون تومان برای آن منظور گردیده که  بزودی به بهره برداری خواهد رسید .

فرماندار انار در خصوص فرسوده بودن شبکه آبرسانی در روستاهای انار گفت: برای تعویض لوله های آب فرسوده ۴۰ ساله درتمامی روستاها و شهر انار اعتبارات بسیار خوب و مناسبی جدر نظر گرفته شده است که در شهر بیاض ۱۲ کیلومتر در حال تعویض است .

وی اظهار داشت: درخصوص کانال بیاض که آبرسانی از قنوات صورت میگیرد به کشاورزان  ۲۵۰ میلیون تومان  جهت احداث بتن و جلوگیری از هدر رفت آب منظور گردیده است که امروز با اختصاص این اعتبار به همراه اداره جهاد کشاورزی کلنگ آنرا بر زمین زدیم و انشاالله بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

خادمی تصریح کرد: در خصوص زمین چمن بیاض که در دستورکار فرماندار قرار گرفته است و یکی از نیازهای جوانان این منطقه است بالغ بر یک میلیارد تومان اعتبار اختصاص دادیم که زیرسازی فونداسیون روشنایی (نورافکن) و همچنین حصارهای اطراف آن که شامل فنس کشی است به پایان رسیده است و مبلغ جدید اعتبارات از شهرستان جهت خریداری چمن مصنوعی آن بزودی این طرح به بهره برداری خواهد رسید.

bayaz4

جدول گذاری ، زیرسازی، رنگ آمیزی و آسفالت خیابانهای اصلی شهر بیاض ۷۰درصد به پایان رسیده و مابقی نیز از محل اعتبارات استان در حال اجرا است. همچنین ساماندهی جدول گذاری های اطراف زیرگذر و حفر چاه در محل زیرگذر بدلیل تجمع آب و مشکلی که برای رفت و آمد خودروها بوجود می آورد و جدول گذاری گلزار شهداء و غیره از جمله اقداماتی است که در طول این یکسال به حول قوه الهی برنامه ریزی و در حال انجام است .

در ادامه مسئولین باحضور در محل مخزن آب آشامیدنی بیاض کلنگ حفر چاه شماره ۲ و تامین آب بیاض را به زمین زدند . با اختصاص مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ حفر این چاه آغاز میشود  و هم اکنون پروانه حفر این چاه توسط اداره آب آشامیدنی روستایی اخذ شده است .bayaz5

سپس مسئولین با حضور در کنار کانال قنات بیاض کلنگ مرمت و بتن ریزی این کانال را به طول ۴ کیلومتر بر زمین زدند. لازم بذکر است که طول کل مسیر ۲۶ کیلومتر است که تاکنون ۲۲ کیلومتر آن انجام شده و ۴ کیلومتر مانده نیز بزودی شروع خواهد شد.  برای این پروژه نیز ۲۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ در نظر گرفته شده است.

bayaz7

bayaz8

انتهای پیام/

 

 

 

دیدگاه کاربران

حسین دوشنبه 15 فوریه 2016 - 4:37 ب.ظ

فرماندار انار نه تنها به بیاض به همه ی روستاها و حتی خود انار داشته بیمارستان و تقاطع غیر هم سطح جاده امین شهر انار جاده تراب انار زیر گذر و روشنایی گلشن و سالن کشتی انار سالن ورزشی تراب اباد وبازید از از خانواده شهدا و کمیته امدادو بهزیستی وغیره زحمات ایشان در روستا دیده می شود ولی در انار بعضی ها کارشکنی می کنند و کارهای فرماندار را کم جلوه دادن چون این گونه افراد به فکر منفعت خودشان هستند

می گه دوشنبه 15 فوریه 2016 - 4:40 ب.ظ

فرماندار به تمام شهرستان زحمت کشیده خسته نباشید

علی دوشنبه 15 فوریه 2016 - 5:56 ب.ظ

سلام از کی بیاض شهر تبدیل شده شهرداری شهر بیاض راه اندازی شده است

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی