پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

امام جمعه موقت انار گفت:وای بر کسیکه عامدانه در این مسیر انحرافی قدم گذاشت که آن فرد در روز قیامت جواب خون شهیدان را نمیتواند بدهد…

امام جمعه موقت انار

به گزارش انارما ، حجت الاسلام حسینی نوه امام جمعه موقت شهرستان انار در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به آغاز ایام فاطمیه از شنبه سوم اسفند ضمن تسلیت این روز گفت:ایام فاطمیه را با عزاداری ارج بنهیم و امیدواریم خداوند توفیق بهره مندی از برکات معنوی مجالس عزاداری این دو دهه را به ما عطا نماید.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) شهیده راه ولایت است افزود:امروزه باید حواسمان باشد که دشمنان داخلی و خارجی رهبری را نشانه گرفته اند و سعی دارند امت اسلامی ایران را از ولی امر و رهبرشان جدا کنند .

حجت الاسلام حسینی نوه تصریح کرد: دشمنان جرات نمی کنند صراحتا نقشه شومشان را به زبان آورند و با کنایه ها سعی در اجرای نقشه خود دارند اما ملت بصیر ایران نخواهند گذاشت قضیه سقیفه تکرار شود و در این راه یکی از صحنه هایی که باید حضور فعال داشته باشیم حضور پرشور در صحنه انتخابات است.

وی با اشاره به اهمیت حضور در صحنه انتخابات گفت:حضور در صحنه انتخابات حمایت از انقلاب اسلامی و بیعت با رهبر معظم انقلاب است و انشاالله ملت ایران همچون گذشته حضوری پرشور در صحنه انتخابات خواهد داشت.

خطیب جمعه انار در ادامه خاطر نشان کرد: اگر چه گاهی اوقات برخی از خواص راه را به انحراف می روند اما ملت راه درست را همیشه انتخاب کرده است. اینکه وقتی در عرصه های مختلف خبرنگاران با شهروندان مصاحبه میکنند و یکی از صحبت های همیشگی آنها حمایت از رهبری است ، این نکته بسیار مهم و نشان از ولایت مداری مردم است.

حجت الاسلام حسینی نوه در ادامه اظهار داشت: در جریان تایید صلاحیت های نامزد های انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی برخی افراد جاهلانه و برخی دیگر عامدانه عملکرد شورای نگهبان را زیر سوال بردند و وای بر کسیکه  عامدانه در این مسیر انحرافی قدم گذاشت که آن فرد در روز قیامت جواب خون شهیدان را نمیتواند بدهد.

وی با اشاره به خاطره ای از شهید حسین گرجی یکی از شهدای شهرستان انار گفت: وقتیکه همرزمانش به این شهید بزرگوار گفتند آیا قیامت ما را شفاعت می کنی ؟این شهید عزیز گفت قیامت اگر پیرو اسلام و انقلاب و ارزش ها باشید ما شهدا شما را شفاعت خواهیم کرد. این صحبت شهید بدین معنی است که اگر ما مسیر خود را از راه انقلاب عوض کردیم شهیدان از دست ما خشنود نخواهند بود.

حسینی نوه با بیان اینکه افرادی که عملکرد شورای نگهبان و قانون اساسی را زیر سوال برده  در واقع نظام را زیر سوال میبرند تصریح کرد: این افراد این را باید بدانند که در واقع خودشان را بیچاره می کنند چرا که این نظام وعده الهی است و انشاالله به دست صاحب اصلی اش حضرت ولیعصر(عج) سپرده خواهد شد.

امام جمعه موقت انار در ادامه با تاکید بر حضور اول وقت در صحنه انتخابات گفت: همانگونه که رهبری معظم فرمودند حضور اول وقت در پای صندوق های رای بسیار خوب است و انشاالله همه نمازگزاران هفته آینده قبل از حضور در نمازجمعه در عرصه انتخابات رای داده باشند.

وی در پایان با تاکید بر انتخاب کاندید اصلح گفت: آن کسیکه از همه دلسوز تر است و آن کسی که خار چشم دشمنان داخلی و خارجی هستند را مردم انتخاب کنند و اگر فردی متعهد و انقلابی و ارزشی برای مجلس انتخاب شود مسلما قوانین و برنامه ها به خوبی تصویب و پیش میرود اما اگر کسانی انتخاب باشند که قدری نسبت امور کشور و ارزش ها بی تفاوت باشند چالش هایی برای مملکت همچون برخی از ادوار گذشته ایجاد خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگی شنبه 20 فوریه 2016 - 2:53 ب.ظ

سلام سردبیز لطفا بررسی کنید چرا اتاق عمل راه اندازی نمیشه

نام و نام خانوادگی یکشنبه 21 فوریه 2016 - 4:43 ب.ظ

چرا خبری از بیمارستان نزاشتین?

اینده سه‌شنبه 23 فوریه 2016 - 1:16 ق.ظ

من یه سوال برام پیش اومده ممکنه کمکم کنید
مگه شورای نگهبان تعین نمیکنه که چه کسانی صلاحیت مناسب واسه مجالس شورای اسلامی و همچنین خبرگان رهبری را دارند؟
پس چرا صحبت حمایت از افراد بخصوص از جانب کشور خبیث انگلیس میشه؟یا اینجوری بگم ایا شورای نگهبان از انگلیس طرفداری کرده؟
کاش شورای نگهبان بیستر دقت میکرد ویه تو دهنی محکم به انگلیس و امثال اون بزنیم.

حسینیه محله پایین سه‌شنبه 23 فوریه 2016 - 9:59 ب.ظ

سلام شورای نگهبان وظیفه خودش را انجام میدهد و آن تایید همه ی کسانی که دارای صلاحیت هستند حتی کسانی که حداقل صلاحیت را دارند مردم هم وظیفه دارند بین تایید شده ها بهترین ها را انتخاب کنند اما دشمنان از جمله انگلیس از کسانی حمایت میکنند که احتمال و امکان سازش با دشمن در آنها باشد مثل پدر بزرگوار مهدی هاشمی ساکن زندان اوین بزرگترین مجرم اقتصادی ، سیاسی و امنیتی کشور بعد از انقلاب

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی