پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

فانی گفت:سهم آموزش و پرورش از بودجه دولت به ۱۱۰۷ افزایش یافت و امروز حدود ۲ سال و ۸ ماه از فعالیت دولت یازدهم میگذرد که در این مدت توفیقات خوب و قابل تحسینی را داشته است

به گزارش انارما ، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش  کشور در نشست ویژه ی خود در محل فرمانداری با اعضای شورای اداری، خانواده ی معظم شهدا و ایثار گران، علما و روحانیون، اصناف، صنعتگران، کارافرینان و کشاورزان شهرستان انار در ابتدای سخنان خود با تبریک اعیاد شعبانیه، سلام رئیس جمهور را به مردم انار ابلاغ کرد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: سهم آموزش و پرورش از بودجه دولت به ییش از۱۱درصد افزایش یافت و اینک حدود ۲ سال و ۸ ماه از فعالیت دولت یازدهم میگذرد که در این مدت توفیقات خوب و قابل تحسینی را داشته است.

علی اصغر فانی در جلسه شورای اداری شهرستان انار که در محل فرمانداری برگزار شد افزود: قبلا این بودجه ۹ درصد بود که این رقم به ۱۱۰۷ درصد افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: در دولت یازدهم و برنامه ششم توسعه مبنای برنامه را به اجرای سند تحول بنیادین که طراحی آن ده سال طول کشید قرار داده ایم.

IMG_7899

 

فانی تصریح کرد: در حوزه ی دیپلماسی برجام به فرجام رسید و تثبیت هسته ای ایران رقم خورد و در این بحث، مبارزه ی تیم هسته ای دولت یازدهم با ایران هراسی قابل تقدیر است و تأکید مقام معطم رهبری نیز بر اجرای سند تحول بنیادین است.

وی با اشاره به وجود بیش از ۱۳ میلیون دانش آموز در کشور بیان کرد: در بخش آموزش و پرورش به معلمان کشور و استان کرمان تبریک می گویم که گامهای بلندی در دولت تدبیر و امید در جهت توسعه عدالت آموزش برداشته اند.

علی اصغر فانی در بخش دیگری از سخنانش آموزش و پرورش را بزرگترین دستگاه کشور دانست و گفت بیش از ۱۳ میلیون دانش آموز در ۱۰۵ هزار مدرسه ی کشور در حال تحصیل اند و در دور ترین نقاط کشور هم مدرسه وجود دارد.همچنین ۱۱۰ مدرسه در سال گذشته در کشور، فقط با ۱ دانش آموز و یک معلم ایجاد شده و امروزه هیچ دانش آموزی به دلیل نبود امکانات از تحصیل محروم نیست.

وی به فرجام برجام و آثار دیپلماتی فعال دولت اشاره و خاطرنشان کرد: این امر که باعث شد ایران هراسی را که دشمنان ایران اسلامی به وجود آورده بودند خنثی شود و امروز به ایران به دید خوب می نگرند و با ما برخورد خوب می کنند .

IMG_7908

 

فانی در خصوص تورم اشاره کرد و اظهار داشت: در اوایل استقرار دولت یازدهم با اقتصاد تورمی مواجه بودیم و با توجه به تورم بیش از ۴۰ درصدی این تورم را تحویل گرفتیم که امروز این تورم با تلاش دولتمردان و مسئولان و دولت به حدود ۱۲ درصد کاهش یافته است، با توجه به هدف گذاری رئیس جمهور، تورم تک رقمی میشود و میتوان امید وار بود در بخش اقتصادی حرف هایی بزنیم.در ابتدای دولت با رکود تورمی مواجه بود که دولت در کاهش تورم توفیقاتی داشته در بحث رکود هم از رکود خارج شدیم.

وی ادامه داد: امروز ایران از امن ترین کشوردر منطقه است مردم ایران نیز به آینده کشور امیدوارند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، عمل و اقدام اشاره و بیان کرد: در دولت تدبیر و امید وزارت بهداشت و دیگروزارتخانه ها بهترین دستاوردها را برای مردم کشورمان به ارمغان آوردند.

قبل از حضور وزیر آموزش و پرورش در شورای اداری شهرستان انار، ایشان بر مقام شامخ  شهدای معلم این شهرستان ادای احترام کرد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

امین سه‌شنبه 10 می 2016 - 8:31 ب.ظ

خدا راشکر مشکلات انار یکجا حل شد!!!!! خیلی نگران وضعیت درمانی و بهداشتی انار بودم که با آمدن وزیر آموزش پرورش حل شد !!!!! جا شکرش باقیه !!!! در ضمن محض اطلاع جنا ب وزیر یکی از بیماران سرطانی انار تا حالا یکصد و پنجاه میلیون تومان خرج داده از فروش هست و نیستش و دیگری هم که اناری است و سرطان دارد بهش گفتن بابت ۵ عدد آمپول پنجاه میلیون تومن بپرداز که ۵ میلیون تومن هم نتوانسته جور کند !!!! اینکه ایشان میگوید دولت تدبیر امید بهترین دستاورد ها را در بهداشت و درمان داشته یعنی همین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پس یک سرطانی دوای مرگش را چطور تهیه کند؟؟؟؟ یک سوال از فرماندار انار سهم سرانه بهداشتی و درمانی انار کجای استان کرمان است ؟ اگر حق انار هست که هست کجاست ؟ چرا پرداخت نمیشود؟؟؟

ح-ا-ا چهارشنبه 11 می 2016 - 12:34 ق.ظ

بودجه ۹درصدبه ۱۱۰۷ درصدافزایش ،خیلی نیست؟

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی