پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

انارکی محمدی از فانی رئیس آموزش و پرورش خواست تا تمهیداتی اندیشیده شود که معلمین اناری که در جنوب استان شاغل هستند به شهر انار بازگردند…

به گزارش انارما ، صبح روز سه شنبه ۲۱اردیبهشت جلسه شورای اداری شهرستان انار با حضور علی اصغر فانی وزیرآموزش و پرورش در سالن فرمانداری انار برگزار شد.

در این جلسه احمدانارکی محمدی نماینده منتخب مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی نیاز اصلی شهرستان انار را نیز صنعتی شدن هرچه زودتر با توجه به محدود شدن منابع آبی عنوان کرد و گفت:  از دولت میخواهیم که زمینه را برای سرمایه گذاری در بخش صنعت در شهرستان انار با ارائه تسهیلات فراهم نماید.

وی افزود: بزرگترین جنگل های مصنوعی جهان در محدوده انار تا رفسنجان قرار دارد که برای حفظ این باغات پسته نیاز به تغییر روش های آبیاری می باشد که این موضوع هم همکاری و ارائه تسهیلات از سوی دولت را می طلبد.

نماینده منتخب مردم انار در پایان و در خصوص مشکلات فرهنگیان شهرستان انار گفت: بیش از ۴۰نفر از معلمین بومی اناری در شهرستان های جنوبی استان در حالی تدریس می کنند که شهر انار نیز با کمبود معلم مواجه است و به آنها نیاز دارد.

انارکی محمدی از فانی رئیس آموزش و پرورش خواست تا تمهیداتی اندیشیده شود که معلمین اناری که در جنوب استان شاغل هستند به شهر انار بازگردند.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی