سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ | Tuesday 16 April 2024

به گزارش انارما ،رحماندوست دبیر ستادزکات شهرستان انار از برگزاری جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و گرامیداشت روز جوان  در چهارشنبه شب ۲۹اردیبهشت ماه همراه با اهدای ۱۴جهیزیه آسان به زوج های جوان نیازمند شهرستان انار خبر داد. وی در این خصوص اظهار داشت:این مراسم بعد از نماز مغرب و عشا در صحن امامزاده محمدصالح(ع) […]

به گزارش انارما ،رحماندوست دبیر ستادزکات شهرستان انار از برگزاری جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و گرامیداشت روز جوان  در چهارشنبه شب ۲۹اردیبهشت ماه همراه با اهدای ۱۴جهیزیه آسان به زوج های جوان نیازمند شهرستان انار خبر داد.

وی در این خصوص اظهار داشت:این مراسم بعد از نماز مغرب و عشا در صحن امامزاده محمدصالح(ع) برگزار میشود که در آن  ۱۴جهیزیه آسان که از محل بودجه ستادزکات شهرستان انار خریداری شده و شامل ۶قلم کالای اساسی می باشد به زوج های نیازمند که قبلا ثبت نام کرده اند اهدا میشود.

رحماندوست در خصوص چگونگی اهدای این جهیزیه گفت: اهدای جهزیه آسان به زوج های نیازمند از طریق مراکز نیکوکاری شهرستان انار( مرکز صاحب الزمان (عج) شهر انار ،مرکز حضرت رقیه(س)  لطف آباد و مرکز چهارده معصوم(ع) امینشهر )انجام میشود و به گونه ای است که عموم مردم از اهدای آن بی خبر خواهند بود.

*عکس اسلاید آرشیوی است

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

علی سه‌شنبه 17 می 2016 - 8:39 ب.ظ

خدا خیرشون بده

آبان سه‌شنبه 17 می 2016 - 8:49 ب.ظ

سردبیر خوب و دوست داشتنی پیگیر باش ببین واقعا به کسانی تعلق میگیره که جهیزیه ندارند,یا افراد خاص.!!!

ناشناس چهارشنبه 18 می 2016 - 8:14 ق.ظ

اصلا بعضیا باید به هر چیزی گیر بدن !!! کمیته امداد و ستاد زکات از معدود جاهاییه که این خبرا توش نیست!!!

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی