جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

شهردار انار گفت: شهر انار در آینده با بحران آسفالت روبه رو خواهد بود. به گزارش انارما ، علی رحیمی شهردار انار در همایش “انار۱۴۰۴” اظهار داشت: در این همایش که برای اولین بار برگزار میشود سند چشم انداز ده ساله انار که با همکاری مهندس سیف الهی و شهرداری انار تنظیم شده به وزارت […]

شهردار انار گفت: شهر انار در آینده با بحران آسفالت روبه رو خواهد بود.

به گزارش انارما ، علی رحیمی شهردار انار در همایش “انار۱۴۰۴” اظهار داشت: در این همایش که برای اولین بار برگزار میشود سند چشم انداز ده ساله انار که با همکاری مهندس سیف الهی و شهرداری انار تنظیم شده به وزارت کشور معرفی می شود .

وی در خصوص گزارش عملکرد شهرداری انار تصریح کرد: در سال گذشته بیش از ۷۰هزار متر مربع از معابر سطح شهر انار آسفالت شده است و این در حالی است که شورای شهر اهتمام ویژه ای بر آسفالت در شهر انار دارد.

رحیمی در ادامه با اشاره به اینکه شهر انار در آینده با بحران آسفالت روبه رو خواهد بود  از سیف اللهی خواست تا در این زمینه نگاه ویژه ای به شهرستان انار در زمینه افزایش سهمیه یارانه قیر به شهرداری انار داشته باشد.

شهردار انار  در خصوص تجهیز و ساخت سالن تالار شهر گفت: این سالن به همت شورای شهر و شهرداری و با همکاری مدیرکل ارشاد کرمان تجهیز شده و همچنین بودجه فرهنگی شهرداری انار از ۵میلیون تومان به ۱۰۰میلیون تومان افزایش یافته که این افزایش بودجه حاکی از رویکرد مثبت شورای شهر اناردر مسائل فرهنگی می باشد.

وی در خصوص ساماندهی ورودی شهر اظهار داشت: طی بازدیدی که استاندار محترم در سال گذشته از ورودی شهر انار داشتند مقرر شد با همکاری استانداری و شهرداری انار ورودی انار از سمت میدان امام حسین(ع) ساماندهی شود که تاکنون اقدامی در این خصوص با توجه به نبود بودجه صورت نگرفته است که از آقای سیف اللهی میخواهم با توجه به ضرورت زیبا بودن ورودی شهر انار که بعبارتی ورودی استان کرمان نیز هست دستور ویژه ای برای شروع عملیات عمرانی در این بخش داشته باشند.

رحیمی در پایان ابراز امیدواری کرد با بهره گیری از نظر تمامی نخبگان شهرستان انار سند چشم اندازی جامع که در پیشرفت شهرستان انار موثر باشد تهیه شود.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

فرزانه یکشنبه 22 می 2016 - 3:34 ب.ظ

من حامی شهردارم..ینی واقعا ایول داره..بی نظیره این مرد

م - ا یکشنبه 22 می 2016 - 5:49 ب.ظ

چه آسفالتی؟ شهرداری فقط سه چهار تا خیابان آسفالت کرده است که بعضی از اینها مانند بولوار آیت الله خامنه ای هنوز ناقص است ، اگر به شهرهای دیگر حتی به امین شهر برویم متوجه میشویم که آسفالت یعنی چه! خیابانهای اصلی شهر مانند خیابانهای شهرک سجادیه و شهرک علی ابن الحسین ع و یا خیابان جلوی فرماندهی انتظامی و خیابان صدرآباد پشت دبیرستان امام و خیابانهای اطراف امامزاده محمد صالح و ……… خاکی بوده و هست ، اگر شهرداری چهار تا کوچه و خیابان کوچک را آسفالت کرده و یا آسفالتهای خوب را کنده و دوباره آسفالت کرده نباید غره شود

فرزانه دوشنبه 23 می 2016 - 10:53 ق.ظ

همون کارم ک کرده..شهردار قبلی همینکارم نمیکرد..برو خداروشکر کن ک شهردار ب این خوبی داری

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی