پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 18 April 2024

امام جمعه انار از نحوه توزیع کمک‌های بلاعوض در زمینه اجرای آبیاری نوین انتقاد کرد و گفت: به علت عدم مدیریت صحیح، وام بلاعوض به کشاورزان نیازمند تعلق نگرفته است…

امام جمعه انار از نحوه توزیع کمک‌های بلاعوض در زمینه اجرای آبیاری نوین انتقاد کرد و گفت: به علت عدم مدیریت صحیح، وام بلاعوض به کشاورزان نیازمند تعلق نگرفته است.

به گزارش انارما ، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به دیدار نمایندگان مجلس دهم با مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری وظیفه اول و مهم مجلس را رسیدگی به وضعیت اقتصادی و همچنین رفع معضل بیکاری در کشورمان دانستند.

وی ادامه داد: تنها راه بیرون آمدن از مشکلات اقتصادی، نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی است و مهمترین اصل در اقتصاد مقاومتی نگاه به ظرفیت‌های فراوان خدادادی در داخل کشور است.

امام جمعه شهرستان انار خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات اقتصادی نیاز به مدیریت جهادی، انقلابی و به دور از دعواهای حزبی و سیاسی است.

خطیب جمعه انار به روز شدن بعضی از موارد قانون اساسی توسط مجلس و برخورد با پدیده شوم قاچاق را بسیار مهم و ضروری دانست.

وی، توجه و رسیدگی به مسائل فرهنگی را اولویت دوم مجلس دانست که باید از سوی مسئولان دقیقا مورد بررسی قرار گیرد.

حجت الاسلام ابراهیمی به تعبیر رهبر معظم انقلاب در خصوص ولنگاری فرهنگی اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی از متولیان فرهنگ در کشور نمیخواهند جلوی این ولنگاری فرهنگی را بگیرند .

امام جمعه انار در ادامه با اشاره به هفته جهاد کشاورزی از نحوه توزیع کمک‌های بلاعوض در زمینه اجرای آبیاری نوین انتقاد کرد و گفت: به علت عدم مدیریت صحیح، وام بلاعوض به کشاورزان نیازمند تعلق نگرفته و خواستار توجه ویژه به این مسئله هستیم.

ابراهیمی تصریح کرد: از تسهیلات بلاعوض کشاورزان واقعی نمیتوانند استفاده کنند و وقتی علت را جویا میشویم می گویند چون کشاورزان سند زمین ها را نگرفته اند.

وی افزود: شاید در موقعیتی مردم در گرفتن سند کوتاهی کرده اند و یا در آن مقطع مسئولین اطلاع رسانی نکرده اند اما اکنون نمیشود زمینی که از اول انقلاب در اختیار کشاورز قرار داده شده و چندین سال است که کشاورز روی آن کار می کند و زحمت کشیده و پروانه بهره برداری آب دارد با سخت گیری از او گرفت .

خطیب جمعه انار خاطر نشان کرد: در سال های اخیر ، بیشترین تسهیلات بلاعوض دولت در بخش مدیریت آب و اجرای روش های آبیاری نوین به سرمایه داران تعلق گرفته و کشاورزان نیازمند از دریافت این کمک ها محروم مانده اند .

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان از وزیر جهاد کشاورزی خواست تا برای حل این موضوع توجه ویژه داشته باشد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی