چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

حسین مهرابی بشرآبادی تأکید کرد:می گویند وزارت اقتصاد طرف قرارداد بوده که باز هم مشخص نیست وزیر اقتصاد این کار را انجام داده یا رئیس کل بانک مرکزی یا معاون وزیر که برخی از اینها اصلا حق مذاکره و توافق را …

به گزارش “انارما” حسین مهرابی بشرآبادی یکی از نخبگان شهرستان انار و دانشیار اقتصاد و عضوهیات علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان در گفتگو با “شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان“ در خصوص فعالیت های FATF گفت:FATF سازمانی است که نزدیک به سی سال است فعالیت خود را آغاز کرده اما کشورهای زیادی عضو این اتحادیه نیستند در مجموع شاید حدود سی کشور به عضویت آن درآمده باشند.

استاد اقتصاد دانشگاه شهید باهنر کرمان افزود: چند سال پیش اتحادیه مبارزه با پولشویی دو کشور ایران و کره شمالی را در لیست سیاه قرار داد اما بعدها ایران از این لیست خارج شد.

وی با اشاره به توافق ایران با FATF اظهار داشت: توافقی که این روزها در رسانه ها از آن صحبت می شود اصلا منتشر نشده و محتوای آن معلوم نیست همچنین مشخص نیست چه کسی توافق کرده چون هنوز نه مجلس در جریان است و نه قوه قضائیه.

مهرابی بشرآبادی ادامه داد: می گویند وزارت اقتصاد طرف قرارداد بوده که باز هم مشخص نیست وزیر اقتصاد این کار را انجام داده یا رئیس کل بانک مرکزی یا معاون وزیر که برخی از اینها اصلا حق مذاکره و توافق را نداشتند چون بایستی از کانال مجلس و دولت اینگونه قراردادی پیگیری شود.

عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنرکرمان در پایان خاطرنشان کرد: تا وقتی که متن قرارداد منتشر نشده نمی توان هیچ اظهار نظر شفافی در مورد این توافق داشت.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی