سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ | Tuesday 16 April 2024

امام جمعه انار:تاکید مقام معظم رهبری در خطبه نماز عید بر روی این قضیه و اینکه بحث برخورد قانونی با دریافت کنندگان حقوق های نجومی را مهم در حفظ آبروی نظام دانستند نشان از اهمیت این موضوع بوده دارد..

امام جمعه انار:تاکید مقام معظم رهبری در خطبه نماز عید بر روی این قضیه و اینکه بحث برخورد قانونی با دریافت کنندگان حقوق های نجومی را مهم در حفظ آبروی نظام دانستند نشان از اهمیت این موضوع بوده دارد.

به گزارش انارما ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نمازجمعه این هفته با گرامیداشت  ۵مرداد سالروز اقامه اولین نمازجمعه رسمی بعد از انقلاب اسلامی گفت: یاد و خاطره ائمه جمعه ادوار گذشته شهر انار از جمله حجت الاسلام مهدوی  اولین امام جمعه شهر  انار را گرامی میداریم.

وی در خطبه دوم به ۱۷شوال سالروز هماورد تاریخی حضرت علی (ع) و عمربن عبدود در جنگ خندق اشاره کرد و گفت: هنگامیکه امیرالمومنین (ع) به فرق عمر عبدود آن ضربت را زد جبرئیل فرمان خداوند را به پیامبر رسانید که ضربه حضرت علی (ع) به فرق عمربن عبدود ،تا قیام قیامت از عبادت جن و انس ارزشش بالاتر است.

وی افزود: ما تربیت یافته مکتب امیرالمومنین (ع) هستیم و و در هرروز بعد از انقلاب تمام اسلام در مقابل تمام کفر ایستادگی کرده است.

خطیب جمعه انار با اشاره به اینکه بعد از انقلاب هرزمان در مقابل دشمن کوتاه آمدیم ضرر کردیم گفت: البته این کوتاه آمدن به معنای کوتاه آمدن مردم ما نیست و این کوتاهی گاها از جانب مسئولین بوده که بر سر مصالحی در مقابل دشمن کوتاهی کردند و کلاه بر سرشان رفت .

ابراهیمی افزود: در همین قضیه برجام همگان دیدند که چه کلاه بزرگی بر سر ما رفت و البته این موضوع درس عبرتی است برای آیندگان و مسئولین ما که عبرت بگیرند در مقابله با آمریکا.

وی با اشاره به تصویب ۷۰طرح ضدایرانی در مجلس سنا و برداشت غیرقانونی دومیلیارد دلار از اموال ایران توسط آمریکا گفت: دلیل این همه گستاخی از سوی دشمن ،جرات و جسارتی است که آنها در مقابل ایران بواسطه ی قضیه برجام و مذاکرات هسته ای پیدا کرده اند.

امام جمعه انار در ادامه به مصاحبه منتشر شده از قول رئیس دفتر ریاست جمهوری در بحث حقوق های نجومی اشاره کرد و گفت: ایشان در این مصاحبه گفته اند که فعلا امکان کم کردن حقوق و یا برکناری افرادی که حقوق های نجومی گرفته اند وجود ندار چون این افراد دولت را تهدید کرده اند که ترک می کنند.

وی افزود: خب به جهنم که دولت را ترک می کنند ،تاکید  مقام معظم رهبری در خطبه نماز عید  بر روی این قضیه  و اینکه بحث برخورد قانونی با دریافت کنندگان حقوق های نجومی را مهم در حفظ آبروی نظام دانستند نشان از اهمیت این موضوع بوده دارد.

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان خاطر نشان کرد: این افراد نه تنها باید اخراج شوند بلکه باید محاکمه شوند و بسزای اعمالشان برسند.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

گنجی جمعه 22 جولای 2016 - 4:59 ب.ظ

با سلام
ضمن تشکر از سخنان قاطع امام جمعه محترم از ایشان خواهشمندیم میزان سرمایه خود را به طور دقیق در شهر های قم و کاشان و نوق و همچنین میزان سرمایه و موجودی نقدی خودرا در بانکهای انار و قم با ارایه مدرک به رسانه های اناری اعلام فرمایند . با تشکر

عباس شنبه 23 جولای 2016 - 8:24 ق.ظ

به نظر من امام جمعه ولایتمدارو انقلابی حساب و کتابشان روشن است مثل آیت الله علم الهدی امام جمعه محترم مشهد که فیش حقوقی و سرمایه هشان اعلام نمودن بلکه بهتره اشخاصی هم که میلیاردها تومان پول از خیران مثل حاج حسین عبدلی و جدیدی و از مردم عادی گرفتند و به اسم بیمارستان بیایند صاف و حسینی حساب پس دهند که پولها را در کجا و چه مقدار خرج کردند بهتره برای مردم توضیح بدهند

کارمند شنبه 23 جولای 2016 - 10:27 ق.ظ

خیلی خوشحال شدم مثل اینکه تو انار هم بنا هست به بعضی چیزها رسیدگی شود فقط خواهشا به موضوع درآمد از محل فروش آبی که مال تلمبه رضا آباد هست و در اختیار ستاد زکات هست و مال همه اناریها هست هم رسیدگی شود ما اناریها بدانیم پول فروش آب به کجا خرج میشود و این چند ساله هم در کجا خرج شده الانه هم تو این هوا گرم ساعتی ۳۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰هزار تومن فروخته میشود که این آب ۲۴ ساعت هست که میشودهر گماری حدودا هفت تا دوازده میلیون تومان قبل از اینکه به حسین فریدون یا به بابک زنجانی یا به احمدی نژاد بگوییم یک سوزن به خودمان بزنیم

اناری یکشنبه 24 جولای 2016 - 10:45 ق.ظ

احسنت به این جواب بارک الله هزار آفرین به نظر من …بابک زنجانی انار است دارش بزنید دو مرتبه اعدامش کنید بیمارستان ساخته اختلاس کرده ولی میگن تو قم زمین پسته و آپارتمان و شرکت پسته و زمین خیلی داره به وضعیتش باید رسیدگی شه ..

الف - ر یکشنبه 24 جولای 2016 - 11:02 ق.ظ

تو مطمعن هستی فامیلت گنجیه ؟؟؟؟ نگاه شناسنامت بکن

علیرضا یکشنبه 24 جولای 2016 - 11:06 ق.ظ

سکوت و دیگر هیج

دانشجو یکشنبه 24 جولای 2016 - 11:27 ق.ظ

موافقم صد درصد حسابهای بیمارستان باید به صورت کارشناسی و دقیق از طرف حراست بررسی کنند

گنجی یکشنبه 24 جولای 2016 - 2:51 ب.ظ

بله گنجی هستم و گنجی زاییده شدم و گنجی خواهم ماند و گنجی هم میمیرم و افتخار هم میکنم . حالا منظور شما چیه ؟؟؟؟؟؟ شما اگر جرات داری چرا الف – ر نوشتی ؟ فامیلت بنویس

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی