پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

اقتصاد دادن دانشگاه باهنر کرمان گفت:رکود حاکم بر کشور را نمیتوانیم نادیده بگیریم که یکی از علل اصلی بوجود آمدن این رکود نزول درآمد های نفتی است…

به گزارش انارما ، جلسه شورای اداری شهرستان انار ویژه بزرگداشت هفته دولت صبح امروز دوشنبه ۱شهریور در سالن فرمانداری انار با حضور فرماندار ، امام جمعه ، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و سایر مسئولین ادارات شهرستان و همچنین با حضور حسین اکبری فرد عضو هیئت علمی دانشگاه باهنر کرمان و یکی از فرهیختگان اناری در حوزه اقتصاد برگزار شد.

در این جلسه ابتدا امام جمعه انار با اشاره به روز جهانی مسجد بر پرشور برگزار شدن نماز های جماعات و جمعه در سطح شهر تاکید کرد و گفت: از مسئولین ادارات انتظار  میرود بعنوان الگو های مردم در جامعه حضور پرشوری در مساجد و نماز جمعه داشته باشند.

IMG_4985

وی در ادامه با گرامیداشت هفته دولت گفت: در این هفته جلسه ای با حضور فرماندار انار در روستاهای اطراف برای شنیدن و حل مشکلات مردم برگزار  میشود.

در ادامه حسین اکبری فرد با تبیین سیاست های اقتصاد مقاومتی گفت: کشور در شرایط فعلی با سه بحران جدی ( رکود ، آب و فساد) رو به رو است.

وی افزود: رکود حاکم بر کشور را نمیتوانیم نادیده بگیریم که یکی از علل اصلی بوجود آمدن این رکود نزول درآمد های نفتی است و شکل دیگر رکود ،  رکود اقتصاد کلان است که برای مثال وقتی بخش مسکن دچار رکود شود بسیاری از بخش های دیگر را نیز در رکود فرو میبرد.

IMG_4975 - Copy

اکبری فرد با اشاره به ویژگی های اقتصاد مقاومتی گفت: درون زا بودن و استفاده از ظرفیت های داخل یکی از ویژگی های اقتصاد مقاومتی است بدین معنی که در سطح جهانی استفاده از تولیدات داخل کشور و در سطح کشور نیز استفاده از ظرفیت های داخل شهرستان مد نظر می باشد.

وی جذب سرمایه گذار را یکی از اساسی ترین اقدامات در زمینه توسعه صنعتی شهرستان انار عنوان کرد و گفت: باید پیگیری کرد و با جذب سرمایه گذار و ضمن ارائه طرح اقتصادی قابل توجیه به او ، زمینه را برای توسعه صنعتی شهر فراهم کرد.

حسین اکبری فرد در ادامه راه اندازی شرکت های دانش بنیان را در شهرستان ویژگی دیگر اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: شرکت دانش بنیان بدین معنی است که سهم دانش در شکل گیری این محصول بسیار زیاد است و برپایه اطلاعات علمی به صرفه ترین محصول از لحاظ درآمدزا بودن تولید میشود و راه اندازی این شرکت ها در شهرستان انار باید هرچه سریعتر با شناسایی ظرفیت ها ، ایجاد شود.

در ادامه سیدضیالدین طباطبایی با اشاره به برنامه های هفته دولت گفت:۵۲میلیارد ریال پروژه قابل افتتاح و ۱۰میلیارد ریال کلنگ زنی پروژه در هفته دولت در شهرستان انار خواهیم داشت که مهم ترین پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی در شهر انار افتتاح ساختمان بانک خون کلینیک امین و همچنین آغاز احداث روشنایی بلوار آیت الله خامنه ای خواهد بود.

IMG_4987

وی همچنین از مدیران ادارات درخواست کرد تا  با حضور در نمازجمعه هفته آینده در جلسه ی پرسش و پاسخ با مردم حضور یابند.

همچنین در این جلسه احمد میرزایی رئیس شورای شهرستان انار بر خدمت رسانی بیشتر مسئولین ادارات به مردم تاکید کرد و گفت: مسئولین نباید در پست و منصبی که هستند در عرصه خدمت رسانی به مردم کم کاری کنند .

وی افزود: اینکه در ساعات اداری مسئول بدون دلیل بر سر کارش حاضر نباشد به هیچ وجه پذیرفته نیست و نه تنها نباید این اتفاق بیفتد بلکه خارج از ساعات اداری نیز باید در سطح شهر انار حضور یابد و از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شود.

IMG_4991

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

قطره دوشنبه 22 آگوست 2016 - 8:20 ب.ظ

باسلام وبادرود هفته دولت شده اغاز به این گفت وشنود
چون ز رحمان و رحیم گردید شروع این فضل و جود
منتظر باشیم انار گردد گلستان اخرش شکر خدا باعطر و عود
همت وصبر و امید رهبری مرهمی باشد به چشم کور نادان وحسود
باتشکر از خدمتگذاران بی ادعا ومطیع دم گرم رهبری که هر کار رابا باد خدا شروع کرده وفرهنگ دینی را سرلوحه کار خود قرار داده وبا وحدت به این امت وفادار امنیت و ارامش بخشیده ودر درجه دوم اقتصاد قابل قبول ایرانی مسلمان انشاالله به امید فردائی بهتر ودیدار روی امام زمان در دنیا وشفاعت اقا در اخرت ودیگران را هم دعا وراهنمائی کنید تا اگر خواست خدا بود فرصتی پیدا کنند تا بدهی خود را به خدا واین امت وفادار بپردازند انشالله اجرکم عندالله والتماس دعا والسلام

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی