جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

عضو شورای گلشن در خصوص وضعیت پیشرفت پروژه زیر گذر گفت:درصورت تخصیص بودجه سال ۹۵ این پروژه از اوایل مهرماه شروع به کار و در دهه فجرسال۹۵ به بهره برداری می رسد…

کند شدن پروژه  شهری زیرگذر گلشن از مشکلات عمرانی و زیربنایی است که گاهاً به دلایل گوناگون تکمیل و بهره برداری از این پروژه  نه چندان بزرگ به چندین سال به طول انجامیده است.

حال این بار  پروژه زیرگذر گلشن است که کلنگ احداث آن در شهریور سال ۹۱ زده شد و  به گذشت چهار سال کماکان به مرحله بهره برداری نرسیده است.

با توجه به اینکه مشکلاتی از جمله لوله های آب معارض و فیبر نوری گریبانگیر زیرگذر گلشن در سال گذشته شده بود و باعث زمین گیر شدن این پروژه شد . در خرداد ماه سال۹۵ نیز با مذاکراتی که با رئیس آب و فاضلاب رفسنجان و انار و فرماندار انار انجام شد مشکل لوله‌های آب معارض این زیرگذر حل شد ولی کماکان  نیز این کار متوقف شده است و شهروندان این منطقه مجبور به عبور از گذرگاه موقت در خصوص این پروژه می باشند.

IMG_4555

در پی درخواست های تعدادی از مخاطبان برای پیگیری علت توقف پروژه ، “حسن ذولفقاری”  عضو شورای گلشن  در گفت و گو با خبرنگار “انارما“، درباره زمان بهره برداری از پروژه زیرگذر گلشن اظهارداشت: همه تلاش این است با توجه به گفته مهندس حسن نیا معاون راهداری کشور ، این پروژه از اوایل مهرماه شروع به کار و در دهه فجرسال۹۵ به بهره برداری برسد.

IMG_6954

ذوالفقاری در خصوص روند پیگیری ها برای احداث زیرگذر گلشن گفت: اولین پیگیری ها برای احداث این زیرگذر از ۳۰اردیبهشت سال۸۶ آغاز شد و بعد از گذشت حدود دوسال و نیم در تاریخ ۱۲دی ماه ۸۸مجوز احداث آن صادر شد.

عضو شورای گلشن تصریح کرد این پروژه جزء  پروژه های طرح ملی به ثبت رسیده است و درصورت تخصیص داده شدن بودجه سال ۹۵ که بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان دیگر برای تکمیل آن  از محل ردیف بودجه های ملی که مستقیما از وزارت راه و شهرسازی تامین میشود ، درکل مبلغی بالغ بر ۱میلیارد و ۵۰میلیون تومان بودجه ی نهایی این پروژه می باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: البته زمان اتمام این طرح  در قرارداد  نیست اما تلاش میکنیم  این پروژه هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

IMG_4551  IMG_4559 IMG_4564

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی