شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

هنرمندان اناری امشب در برنامه تلویزیونی “شب های کرمان ” که از شبکه کرمان پخش میشود حضور خواهند داشت…

فرهیختگان اناری  در برنامه تلویزیونی “شب های کرمان ” که در شامگاه پنجشنبه ۴ شهریور از شبکه کرمان پخش میشود حضور خواهند داشت.

عباس بهنویی معاون سیاسی امنیتی فرماندار انار در گفت و گو با خبرنگار انارما با تایید این خبر گفت: امشب هشت نفر از هنرمندان اناری که در بین آنها آقایان حسین مهرابی (شاعر) ،اکبر چاهخویی (قاری نمونه ) ، جواد نادری (مداح و مرثیه خوان نمونه) , ابوالفضل خادمی(نخبه دانشگاهی) ، فاطمه عبدلی (حافظ قرآن ودارای مقام بین المللی در مسابقات قرآنی) ، مهدی تهرانی (کارآفرین برتر استانی)، سید داوود صابری (نویسنده و کارگردان برتر) و دکتر حسین مهرابی (استادیار و عضوهیئت علمی دانشگاه باهنرکرمان )حضور دارند ،میهمان برنامه “شب های کرمان ” که ویژه شهرستان انار برگزار میشود خواهند بود.

وی افزود: تیم فیلمبرداری و ضبط این برنامه نیز در روز چهارشنبه ۳ شهریور در انار حضور یافتند و با فیلمبرداری از اماکن مذهبی و تاریخی و همچنین مصاحبه با چندتن از شهروندان گزارشی مستند تهیه کردند که امشب در خلال این برنامه زنده پخش خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار انار در پایان تصریح کرد: این برنامه امشب پنجشنبه از ساعت ۲۱ تا ۲۲در شبکه کرمان پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

مهدی پنج‌شنبه 25 آگوست 2016 - 11:59 ق.ظ

احسنت به هنرمندان اناری به به مداحان بزرگوار آقای چاهخویی.آقای نادری

میرزا پنج‌شنبه 25 آگوست 2016 - 1:41 ب.ظ

دمه همشون گرم

معلم پنج‌شنبه 25 آگوست 2016 - 11:30 ب.ظ

شعر حاج حسین عالی بود توصیه حاج اکبر در مورد قرآن تامل برانگیز بود دم همشون گرم

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی