سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024

حجت الاسلام ابراهیمی در آخرین حضورش در امامت جمعه نمازجمعه انار گفت:مقرر شده جمعه هفته آینده بعنوان امام جمعه زرندیه استان مرکزی واقع در ۵۰ کیلومتری تهران و ۱۰۰کیلومتری قم معرفی شوم که این جابجایی به تقاضای خودم بوده و دلیل آن هم مشکلات خانوادگی ام در خصوص شرایط ادامه تحصیل فرزندانم است..

حجت الاسلام ابراهیمی در آخرین حضورش در امامت جمعه نمازجمعه انار گفت:مقرر شده جمعه هفته آینده بعنوان امام جمعه زرندیه استان مرکزی واقع در ۵۰ کیلومتری تهران و ۱۰۰کیلومتری قم معرفی شوم که این جابجایی به تقاضای خودم بوده و دلیل آن هم مشکلات خانوادگی ام در خصوص شرایط ادامه تحصیل فرزندانم است..

به گزارش انارما ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نمازجمعه این هفته با تسلیت سالروز شهادت امام محمدباقر(ع) و همچنین سالروز شهادت حجاج حادثه منا گفت: این عزیزان با طرح و نقشه صیهونیسم و اربابشان آمریکا و توسط تکفیری های ملعون سعودی در سرزمین منا جان دادند.

وی در ادامه به دیدار رهبر معظم انقلاب با نظامیان کشور اشاره کرد و گفت: حضرت آقا در آن دیدار موضوعی را مطرح کردند با این مضمون که تضعیف قوای دفاعی کشور ، خیانت به کشور است.

img_5786

خطیب جمعه انار با اشاره به هزینه بالای کشور های پیشرفته دنیا برای تقویت قوای نظامی کشورشان گفت:: متاسفانه سخنانی هراز چندگاهی از بعضی مسئولین در مورد توان نظامی کشور زده میشود که این صحبت ها یا از روی نادانی است و یا از روی خیانت و یقینا گره زدن مشکلات اقتصادی کشور به تقویت قوای نظامی کشور مصداق خیانت است .

وی افزود: هر زمان که رهبر معظم انقلاب نطقی را ایراد می کنند متاسفانه چندروز بعد ،  برخی آقایان مسئول در داخل کشور حرفی میزنند که درست در مقابل سخنان رهبری است.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه به توافق صورت گرفته موسوم به ” FATF”  گفت: اگر حضرت امام (ره) در سال ۴۲در مقابل کاپیتالاسیون ایستاد ، امروز کاپیتالاسیون دیگری با نابخردی بعضی از مسئولین  بر ما تحمیل شده است .

وی افزود: موضوع کارگروه اقدام مالی که معروف است به FATF برجام شکت خورده دیگری است بعد از برجام اولی. براستی چرا عبرت نمیگیریم ؟ در برجام اولی چه چیزی عاید ما شد که اینک میخواهیم خود را گرفتار برجام ننگین دیگری کنیم.

img_5797

امام جمعه انار با بیان اینکه پیوستن به این کارگروه به معنای تحریم داخلی در کشور است گفت: ما برجام را برای نجات از تحریم خارجی پذیرفتیم ، اکنون میخواهیم در درون خود را تحریم کنیم و ۲۰۰نفر ، نهاد و سازمان مشمول این توافق هستند که با پذیرفتن این توافق تحریم میشوند و یکی از عواید این توافق این بود که در روز های اخیر ، بانک ملت و بانک سپه اعلام کردند بخاطر تحریم ها نمیتوانند  به قرارگاه خاتم الانبیا تسهیلات ارائه کنند.

در ادامه حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به پایان دوره شش ساله حضورش در شهرستان انار به بخشی از گزارش عملکردش اشاره کرد و گفت:مساعدت مالی قریب ۱۲۰میلیون تومان از محل وجوهات پرداختی مردم در بهسازی ساختمان و بهبود شرایط آموزشی حوزه علمیه انار ، همکاری با هیئت امنا و مدیریت آستان  امامزاده جهت جذب کمک های مردمی در  آینه کاری  ،کاشیکاری و ساخت صحن جدید ، تهیه جهیزیه بیش از ۱۵۰زوج نیازمند از محل ستاد زکات مستحبی ،نصب بارگاه و ساخت زیارتگاه شهیدگمنام انار ، رایزنی جهت برگزاری هرساله مراسم اربعین حسینی در شهرستان انار  و پیگیری ساخت بیمارستان بخشی از توفیقاتی بود که خداوند متعال در این مدت نصیب بنده کرد.

وی افزود: صحبتی شده بود که هزینه ساخت زیارگاه شهیدگمنام انار از محل زکات مستحبی چاه رضاآباد بوده است که این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد ،چراکه تامین هزینه ساخت حرم شهیدگمنام انار  بر عهده خیرین گمنامی است که خودشان خواسته اند که اسمشان مطرح نشود.

حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: مقرر شده جمعه هفته آینده بعنوان امام جمعه زرندیه استان مرکزی واقع در ۵۰ کیلومتری تهران و ۱۰۰کیلومتری قم معرفی شوم که این جابجایی به تقاضای خودم بوده و دلیل آن هم مشکلات خانوادگی ام در خصوص شرایط ادامه تحصیل فرزندانم است که تصمیم گرفتیم برای نزدیک تر بودن به محل تحصیلشان ، درخواست جابجایی دهم.

خطیب جمعه انار در پایان تصریح کرد: خدا را شاهد میگیرم که هیچ شخص و یا گروه خاصی در خصوص این تغییر نقشی نداشته اند و صرفا این جابجایی با تصمیم خودم بوده است.

img_5807

توضیح: حجت الاسلام ابراهیمی در نماز عیدسعید قربان انار حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

امروزی جمعه 9 سپتامبر 2016 - 1:58 ب.ظ

ضمن خسته نباشید گویی ب آقای ابراهیمی و آرزوی موفقیت برای ایشان.. نامبرده ک ب هیچ وجه ورزش و دوستدار ورزشکاران نبود امیدوارم امام جمعه آینده ورزش باشن و کمی هم دغدعه جوانان ورزشکار رو داشته باشن

ح-ا-ا جمعه 9 سپتامبر 2016 - 3:45 ب.ظ

باسلام
موفق باشند.ساخت مقبره شهیدگمنام نیزخداکنه که مطابق باقانون ساخت وسازهاو….انجام گیرد./خداییش جلو دید ارگ ساسانی راگرفته است.

ناشناس جمعه 9 سپتامبر 2016 - 4:06 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید امیدوارم در هر کجا که مشغول خدمت شدید توفیق تلاش جهادی و انقلابی داشته باشید مثل تلاش جدی در ساخت حرم شهید گمنام درشهرستان انار موفق و موید و یاور رهبر باشید

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی