سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ | Tuesday 16 April 2024

فرماندار انار در جلسه کمیسیون تنظیم بازار گفت:کاهش قیمتها در شهرستان باید راه اندازی اداره تعزیرات در دستور کار قرارگیرد که انشااله طی دیداری که در روزهای آتی با مدیر کل تعزیرات خواهیم داشت راه اندازی نمایندگی تعزیرات در شهرستان را به نتیجه برسانیم . کمیسیون نظارت بر اصناف و کمیته تنظیم بازار شهرستان انار […]

فرماندار انار در جلسه کمیسیون تنظیم بازار گفت:کاهش قیمتها در شهرستان باید راه اندازی اداره تعزیرات در دستور کار قرارگیرد که انشااله طی دیداری که در روزهای آتی با مدیر کل تعزیرات خواهیم داشت راه اندازی نمایندگی تعزیرات در شهرستان را به نتیجه برسانیم .

کمیسیون نظارت بر اصناف و کمیته تنظیم بازار شهرستان انار به ریاست  طباطبائی فرماندار انار و با حضور اعضای این کمیته در محل فرمانداری برگزار گردید.

فرماندار انار در این جلسه پس از استماع گزارش ادارات مرتبط با اشاره به فرارسیدن سال تحصیلی و ماه محرم و لزوم نظارت بیشتر بر بازار اظهار داشت جهت رفاه حال شهروندان اناری باید ارگانهای ذیربط بصورت جدی با برنامه ریزی ضمن حذف دلالان موجب ایجاد بازاری مناسبت با کیفیت بالاو قیمت پایین برای مردم شوند.

وی افزود در خصوص کاهش قیمتها در شهرستان باید راه اندازی اداره تعزیرات در دستور کار قرارگیرد که انشااله طی دیداری که در روزهای آتی با مدیر کل تعزیرات خواهیم داشت راه اندازی نمایندگی تعزیرات در شهرستان را به نتیجه برسانیم .

طباطبایی در همان جلسه با مدیر کل محترم تعزیرات تلفنی صحبت نمود

همچنین در این جلسه همچنین رئیس جهاد کشاورزی گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص نظارت هایی که بر سم فروشان و قیمت نهاده های کشاورزی و دامی در ماه گذشته با توجه به مصوبات جلسه قبل انجام داده بود بیان نمود که مورد رضایت فرماندار محترم قرار گرفت و فرماندار از دیگر مسئولین علی الخصوص ادارات مرتبط با اصناف هم خواست تا جهت رفاه حال مردم به مسئولیت خود پیرامون بازار به خوبی عمل نموده و نظارت کامل داشته باشند.

فرماندار انار در این جلسه از دادستان محترم نیز تشکر نموده و اظهار داشتند که حوزه قضائی شهرستان نیز جهت نظارت بر بازار و رضایت مردم آماده همکاری و تعامل با دستگاه ها هستند .

contentimages_28261

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ناشناس شنبه 10 سپتامبر 2016 - 3:16 ب.ظ

لطفا نظارتی هم بر طلا فروشیها داشته باشید یک قطعه طلا با وزن وعیار یکسان در یک طلافروشی ۵۰۰هزارتومان و در طلا فروشی دیگر ۷۰۰هزار تومان به فروش میرسد

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی