پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

بهتر است قبل از فرجام الهی، خودتان کلهم اجمعین استعفا داده و از خداوند منان به خاطر همه دغل‌ و دروغ‌هایی که گفته‌ و وعده‌های پوشالی که داده‌اید متنبه شوید.

بهتر است قبل از فرجام الهی، خودتان کلهم اجمعین استعفا داده و از خداوند منان به خاطر همه دغل‌ و دروغ‌هایی که گفته‌ و وعده‌های پوشالی که داده‌اید متنبه شوید.

به گزارش ” انارما” سعید قاسمی عضو جبهه فرهنگی انقلاب طی یادداشتی که در اختیار خبرگزاری فارس قرار داد به موضوع استعفای علی جنتی وزیر ارشاد پرداخته است که در ادامه می‌آید: فارغ از تحلیل‌هایی معتقدم دولت خودزنی یا باج دادن به حوزه و حوزویان به‌منظور کاهش سطح تنش بین دولت و ملت و رهبر را آغاز کرده است، باید گفت، روند سقوط دولت پسابرجام از خیلی وقت پیش از این‌ها ‌آغاز شده بود. لیکن با زر و زور و تزویر سعی در زنده نگاه داشتن این پیکر بی‌جان داشتند در حالی که فاتحه آنها خیلی وقت پیش از این خوانده شده بود.

هم آمریکا و هم امت شهیدپرور هر دو در جهت منافع خود از ادامه حیات اصلاحات آمریکایی خشمگین هستند، آمریکایی‌ها از واگذاری بیشتر اراضی، بتن کردن و حقوق بشر و امت حزب الله هم خشمگین از دست دادن دستاوردهای کشور و شرف و دین خون شهیدان‌شان هستند.

به نظر ما نه این دولت بلکه نوادگان بعد از ایشان نیز به عنوان جبهه اصلاحات آمریکایی کارشان تمام است؛ مگر و فقط مگر چند صباحی دیگر بتوانند این جبهه را چون فتنه ۸۸ از نیم پهلوی و ساواکی‌ها گرفته تا نهضت آزادی و مجاهدین خلق و از سروش تا گوگوش و از هاشمی تا منتظری و کروبی یک بار دیگر همه و همه را با وام‌های داده شده این بار به جای ملک عبدالله از ملک سلمان و سیاست های راهبردی جورج سورس دوباره پیروز کنند. پیروزی مجدد امویان منحرف که در طول تاریخ کم هم نبودند و باز هم بروز و ظهور دارند.

اتاق فکر این جبهه که بخشی از آن را به برکت چندین فتنه شناخته‌ایم و بعضی هنوز ناشناخته‌اند و غالبا در ایام انتخابات مواضعشان شناخته می‌شود و بعضی نیز هنوز به اراده عمو سام ظاهرا ساز همنوا دارند تا وقتش برسد.

توضیه ما این است که کم دست و پا برای هیچ بزنند، چراکه اگر یزیدیان و امان‌نامه‌بگیران در طول تاریخ با تمام توانشان اعم از ثروت،‌ قدرت و کیاست را توانستند بدست بیاورند آنها هم می‌توانند.

بهتر است قبل از فرجام الهی، خودتان کلهم اجمعین استعفا داده و از خداوند منان به خاطر همه دغل‌ و دروغ‌هایی که گفته‌ و وعده‌های پوشالی که داده‌اید متنبه شوید، شاید خداوند شما را ببخشاید، یریدون أن یطفئوا نور الله بأفواههم ویأبى الله إلا أن یتم نوره ولو کره الکافرون.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگي سه‌شنبه 18 اکتبر 2016 - 7:25 ق.ظ

صدهارحمت به قوم بنی اسراییل

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی