جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

معاون آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت :نتایج آزمون استخدامی آموزش وپرورش که چندی پیش گرفته شده است تا آخر آذر اعلام می شود.

معاون آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت :نتایج آزمون استخدامی آموزش وپرورش که چندی پیش گرفته شده است تا آخر آذر اعلام می شود.

به گزارش ” انارما” به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان  حجت الاسلام دکتر عباس توان رییس دانشگاه فرهنگیان کرمان با اعلام اینکه دانشگاه فرهنگیان یکی از مراکز موفق در بحث پژوهش هست گفت: امروز از ۴ دانشجو و۵ استاد پژوهشگر تجلیل شد.
وی افزود: یکی دیگر از برنامه های هفته پژوهش در دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزاری نمایشگاهی از دستاوردهای دانشجویان است.
حجت الاسلام توان با اشاره به اینکه این نمایشگاه در محل دانشگاه فرهنگیان واقع در چهارراه شهید رجایی برپا شده و تا دوشنبه  از ۸ تا ۱۶ برای بازدید عموم دایر است افزود :امروز از لگوی جدید دانشگاه فرهنگیان هم رونمایی شد.
همچنین دکتر موسی پور معاون آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان  کشور گفت: دراین دانشگاه پژوهش حرف اول را می زند و دانشجویان واساتید ما دراین زمینه موفق عمل کرده اند .
وی همچنین با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی آموزش وپرورش گفت: نتایج ازمون تا آخر آذر اعلام می شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی