پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

سید ضیاء طباطبائی فرماندار انار به مناسبت ارتحال هاشمی رفسنجانی پیام تسلیت صادر نمود:

سید ضیاء طباطبائی فرماندار انار به مناسبت ارتحال هاشمی رفسنجانی پیام تسلیت صادر نمود:

بسمه تعالی
اناالله وانا الیه راجعون                 
 
خبر درگذشت جانگداز مجاهد فقیه ، یار دیرین امام (ره)، یاور روزهای سخت انقلاب و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، شوکی بزرگ بر پیکر ملت شریف ایران بود و موج عظیمی از غم و اندوه را در سر تا سر کشور رقم زد .
مبارزات مستمر این شخصیت عالیقدر در راه برپایی حاکمیت دینی در دوران پیش از انقلاب و حضور موثر و تعیین کننده او در همه عرصه‌های انقلاب از آغاز تا امروز از وی شخصیتی ممتاز و تکرار نشدنی در تاریخ معاصر ایران ساخته است.
ایشان پس از عمری مجاهدت و تلاش بی وقفه در راه اسلام و انقلاب به یار دیرین خود امام خمینی(ره) پیوستند و یاد و خاطره ایشان تداعی گر روزهای پیروزی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تلاش های دلسوزانه ایشان برای مجد و عظمت ایران اسلامی همواره بر تارک تاریخ این سرزمین خواهد درخشید.
  بر همین اساس ضمن ارج نهادن به خدمات ارزشمند و عمر بابرکت این عالم مجاهد، مراتب تسلیت و تعزیت خود را به پیشگاه امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، ملت عزیز ایران اسلام و مردم شریف شهرستان انار ابراز می داریم و از خداوند متعال علو درجات را برای ایشان مسالت داریم.

سید ضیاء طباطبائی
فرماندارشهرستان انار

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی