پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

حجت الاسلام منتظری گفت: نتیجه حضور معلمان مؤمن و ارزشی در مدارس و دبیرستانها تربیت دانش آ موزان فرهیخته و ارزشمند است که باید حرمت وجایگاه رفیع معلم محفوظ بماند.

حجت الاسلام منتظری گفت: نتیجه حضور معلمان مؤمن و ارزشی در مدارس و دبیرستانها تربیت دانش آ موزان فرهیخته و ارزشمند است که باید حرمت وجایگاه رفیع معلم محفوظ بماند.

به گزارش ” انارما” حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به آثار دین و دینداری اشاره کرد و اظهار داشت: به فرمایش امام علی (ع) دین عمود و ستون محکمی است که با ایجاد تعهد جلوی بسیاری از گناهان را می‌گیرد.

امام جمعه شهرستان انار با تسلیت شهادت جمعی از آتش نشانان در حادثه دلخراش پلاسکو ی تهران گفت :در این چند روز شاهد روحیه ی بسیجی و همدلی ملی بودیم که این عشق ، صفا ، محبت و همدلی در میان ملت بزرگ ایران یک سرمایه بی پایانی است که باید قدر بدانیم.

وی به ویژگی های مهم انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: مردمی بودن واسلامی بودن دو ویژگی مهم انقلاب اسلامی بود که تحت زعامت رهبری عالی قدر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی به پیروزی رسید.

حجت الاسلام منتظری با تجلیل از جشن با شکوه تکلیف دانش آموزان به جایگاه رفیع معلملن اشاره نمود و گفت: معلمان گرانقدری که شغلشان شغل انبیا و مایه حرکت و برکت جامعه و شمع سوزان و فروزان هدایتند مورد تکریم و تجلیل مردم میباشند.

وی افزود بین معلمان فرهیخته و دانش آموزان عزیز هرچقدر که محبت و صمیمیت و احترام متقابل وجود داشته باشد به طور قطع و یقین دانش آموزان نیز به خوبی از دانش ها و معارف سودمند معلمان گرانقدر بهرمند خواهند شد.
وی ادامه.داد: نتیجه حضور معلمان مؤمن و ارزشی در مدارس و دبیرستانها تربیت دانش آ موزان فرهیخته و ارزشمند است که باید حرمت وجایگاه رفیع معلم محفوظ بماند.

وی به گسترش بیماری سرطان در جامعه اشاره نمود و گفت : باید همه اقشار مختلف مردم با تغذیه سالم و پرهیز از مواد غذایی ناسالم و غیر بهداشتی و ورزش های گوناگون و دقت و رعایت موارد بهداشتی در سم پاشی ها جلوی گسترش این بیماری خطر ناک سرطان را بگیرند.

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی