به گزارش انارما    مدیر امور ایمنی مس منطقه کرمان، در این باره گفت: شش تن از کارگران پیمانکار آهک و تغلیظ در حین برش‌کاری، بر اثر انفجار سیلندر اکسیژن، دچار سانحه شدند که بلافاصله به درمانگاه مس منتقل شدند. یکی از مصدومین به نام سعید عباس‌پور به علت شدت جراحات وارده، در گذشت و پنج مصدوم دیگر بلافاصله به بیمارستان علی بن ابی‌طالب رفسنجان اعزام شدند.
شریفی افزود: مصدومین این حادثه، علی استبرقی، اصغر میرزایی، علی عظیمی، علی آقایی و جواد بختیاری نام دارند که در دو شرکت آسیا کانی و حامی فراور الوند به عنوان پیمانکار در بخش تغلیظ مشغول به کار بوده‌اند.


وی با اظهار تاسف از حادثه پیش آمده و همدردی با خانواده مرحوم عباس‌پور گفت: علت حادثه توسط کارشناسان امور ایمنی در دست بررسی است و اقدامات درمانی برای بهبود وضعیت مصدومین حادثه توسط کادر درمانی بیمارستان علی بن ابی‌طالب در حال انجام است.
از پنج مصدوم حادثه سرچشمه، علی عظیمی با دستور پزشک معالج از بیمارستان مرخص شد. علی آقایی وضعیت مناسبی دارد و امروز مرخص خواهد شد. علی استبرقی بعد از عمل جراحی که روی دستش انجام گرفته، در بخش جراحی مردان بستری شده و از هشیاری کافی برخوردار است. اصغر میرزایی به دلیل مصدومیت از ناحیه شکم مورد عمل جراحی قرار گرفته و دکتر باقری پور جراح وی، حال وی را رضایت بخش اعلام کرد. میرزایی در بخش آی سی یو بستری است. جواد بختیاری از ناحیه سر مصدوم شده و هم اکنون در بخش آی سی یوی ۲ بستری است.

منبع : خانه خشتی

انتهای پیام/