چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

امام جمعه شهرستان انار کسانی که نظام را متهم به خفقان و دیکتاتوری میکنند نمک نشناس توصیف کرد…

امام جمعه شهرستان انار کسانی که نظام را متهم به خفقان و دیکتاتوری میکنند نمک نشناس توصیف کرد

به گزارش انارما ، حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه این هفته یکی از راه های مبارزه با مفاسد اجتماعی را پرهیز از گناهان ذکر کرد و گفت : یکی از راه های باز دارنده پرهیز است که میتواند جلوی سرکشی و طغیان گری غرایز را بگیرد .
وی شبکه های مبتذل ماهواره ای و مجازی را دشمنان خوش رنگ و لعاب دانست که در خانه ها نفوذ پیداکرده اند و در ادامه گفت:شبکه های مبتذل ماهواره ای و مجازی که به عنوان دشمنان خوش رنگ و لعاب در خانه ها راه پیدا کرده اند بنیان خانواده هارا متزلزل نموده و باعث جدایی ها و طلاق ها و اختلافات میان بعضی از خانواده ها شده و این سوغات و ارمغان دشمنان اسلام به مسلمانان است.

وی در ادامه بدحجابی را یکی از ریشه های فساد در جامعه دانست و گفت: اینکه بعضا وقتی راجع به موضوع بدحجابی سخن میگوییم برخی می گویند اول ریشه های فساد مالی و اختلاس ها را دربیاورید که واجب تر است ، در جواب این افراد می گوییم نهی از منکر در همه زمینه ای واجب است هیچکس منکر مبارزه با فساد مالی در جامعه نیست اما موضوع حجاب هم در جایگاه خود یکی از مباحث مهم اسلامی است که باید به آن توجه ویژه داشت.
امام جمعه انار با تجلیل از دست اندر کاران راهیان نور به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره نمود و گفت: دوران دفاع مقدس یک گنج و ثروت عظیم فرهنگی که اگر فرآوری شود حاوی ارزش های متعالی و غنی میباشد .
وی به عظمت ملت ایران و انقلاب اسلامی اشاره نمود و گفت:هر گاه ملت ایران احساس قدرت و شکوه بکند دشمن را شکست خواهد داد و هرگاه احساس ضعف کند دشمن را تشویق به حمله و تهاجم خواهد کرد .
امام جمعه شهرستان انار کسانی که نظام را متهم به خفقان و دیکتاتوری میکنند نمک نشناس توصیف کرد و گفت: متاسفانه کسانی که شب و روز در روز نامه ها و سایت هایشان مطالب ضد اسلامی و ضد انقلابی را میگویند و می نویسند ،اینک فریاد بر می آورند که در کشور خفقان است و آزادی بیان وجود ندارد ، اینها کسانی هستند که نان و نمک انقلاب اسلامی ، شهدا و نظام اسلامی را می خورند و نمکدان را شکسته و سفره پاره میکنند .
وی راه نجات کشور را تبعیت از فرامین ولایت فقیه و رهبری نظام اسلامی دانست و گفت: به فرمایش رهبر انقلاب اسلامی امروز احساس مسئولیت مسئولان موضوعی فوری ،واجب و ضروری است .
وی از خانواده های شهدا تجلیل کرد و گفت: امروز امنیت و استقلال و آزادی کشور مرهون ایثار و فداکاری خانواده های معظم شهدا است و این خانواده ها مایه ی زینت و مباهات و ولی نعمتان جامعه هستند

وی در پایان خطبه ها گفت :درگذشت همسر مکرمه امام جمعه محترم اسبق شهرستان انار جناب حجت الاسلام و المسمین گلوردی را به محضر ایشان و سایر بازماندگان محترم تسلیت عرض نموده و غفران و آمرزش و حشر با حضرت زهرا«س» را از خداوند متعال برای این مرحومه مسئلت می نمائیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی