شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

با توجه به سیاستهای اقتصادمقاومتی و رویکرد توسعه و آبادانی روستاهای شهرستان انار فرماندار شهرستان از اجرای  ۱۲ هزار متر آسفالت معابر روستایی ” دهستان بیاض” خبر داد. به گزارش ” انارما” به نقل از روابط عمومی فرمانداری انار ۲۳ اسفند ماه و در ادامه بازدیدهای فرماندار انار از روستاها و با عنایت به سیاستهای […]

با توجه به سیاستهای اقتصادمقاومتی و رویکرد توسعه و آبادانی روستاهای شهرستان انار فرماندار شهرستان از اجرای  ۱۲ هزار متر آسفالت معابر روستایی ” دهستان بیاض” خبر داد.

به گزارش ” انارما” به نقل از روابط عمومی فرمانداری انار ۲۳ اسفند ماه و در ادامه بازدیدهای فرماندار انار از روستاها و با عنایت به سیاستهای اقتصادمقاومتی و رویکرد توسعه و آبادانی روستاها توسط دولت تدبیر و امید ، طباطبائی فرماندار انار به اتفاق معاون برنامه ریزی و بخشدار مرکزی از پروژه در حال انجام آسفالت معابر و خیابانهای روستای بیاض بازدید و از نزدیک پیشرفت این پروژه را با توجه به اعتبارات بررسی نمود.

لازم بذکر است که این پروژه شامل زیرسازی و آسفالت خیابانهای شریعتی ،بلوار صاحب الزمان (عج)  و بلوار ولی عصر بیاض و به متراژ ۱۲ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان در حال انجام است.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی