پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

امام جمعه انار گفت:متاسفانه بعضا می دیدیم که مسئولین ارشد ما مواضعی می گرفتند که بر خلاف سخنان حکیمانه رهبری بود و این یکی از موارد تلخ سال۹۵ بود…

امام جمعه انار گفت:متاسفانه بعضا می دیدیم که مسئولین ارشد ما مواضعی می گرفتند که  بر خلاف سخنان حکیمانه رهبری بود و این یکی از موارد تلخ سال۹۵ بود.
به گزارش انارما ، حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در آخرین جمعه سال ۹۵ به تحویل سال جدید اشاره کرد و گفت: ایام تحویل سال و آغاز بهاری دیگر بهانه ای است که به خود بیاییم و سعی کنیم خانه وجودمان را از صفات و ویژگی های زشت اخلاقی پاک کرده و با خدای خودمان عهد و پیمان ببندیم که تمسک به قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت، زندگی خود را در مسیر رضایت الهی قرار دهیم.
وی با تبریک ولایت حضرت زهرا (س) و سالروز میلاد امام‌خمینی«ره» گفت: اگر شخصیت واقعی حضرت فاطمه برای ما آشکار می شد ما هم تصدیق میکردیم که حضرت فاطمه سرور همه زنان عالم است که در عمر کوتاهش به مقامات معنوی ،علمی و معرفتی نائل شد.
امام جمعه شهرستان انار با تبریک روز زن به همه بانوان گرانقدر گفت: زنان مسلمان باید افتخار کنند که بهترین روز را روز زن و یا روز مادر گذاشته اند که الگوی آنها حضرت زهرا است که روش چگونه زیستن را به آنها می آموزد .

وی افزود : دو شغل مهم بانوان خانه داری و فرزند آوری است که این از هنر زنان و موهبت الهی به آنهاست و هیچ منافاتی با حضورشان در صحنه های سیاسی و اجتماعی ندارد.
حجت الاسلام منتظری به وقایع سال جاری اشاره نمود و گفت:در عرصه خارجی پیروزی های جریان مقاومت در حلب ،فلوجه ،موصل و پیروزی های ملت مظلوم یمن قابل توجه بود
و در عرصه داخلی هم علاوه بر موفقیت ها، متاسفانه ناکامی هایی هم وجود داشت .

امام جمعه انار تصریح کرد: در حالیکه رهبر معظم انقلاب در سال ۹۵همچون گذشته با مواضع صریح و انقلابی شان راه را برای ما نشان می دادند اما متاسفانه بعضا می دیدیم که مسئولین ارشد ما مواضعی می گرفتند که  بر خلاف سخنان حکیمانه رهبری بود و این یکی از موارد تلخ سال۹۵ بود.
وی افزود :ابتدا آقایان وعده دادند که مشکلات را صد روزه حل می کنند اما نه تنها صد روزه مشکلات حل نشد بلکه بعد از گذشت چهارسال پیچیده تر هم شد ،لذا باید از گذشته عبرت گرفت و در برنامه ها و رفتار گذشته تجدید نظر کرد.
وی به همایش تجلیل از حافظان کل قرآن کریم در شهرستان انار اشاره کرد و گفت:شهرستان انار نسبت به جمعیت تعداد شصت حافظ قرآن کریم دارد که در استان کرمان بی نظیر است.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ناشناس' جمعه 17 مارس 2017 - 11:24 ب.ظ

وقتی رئیس اصلاحات دروغ بزرگ تقلب را میگوید و ضد نظام و ارزشها سخن میگوید و خلاف ولی فقیه کار میکند.از نوچه های انان هیچ انتظاری نیست.

قالب وردپرس شنبه 18 مارس 2017 - 12:16 ب.ظ

عالی بود مرسی از سایت خوبتون

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی