پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

امام جمعه انار با تا کید بر بحث تولید و اشتغال افزود :مسئولین محترم در باب تحقق اقتصاد مقاومتی هیچ گونه کوتاهی نکنند و تمرکز فعالیت هارا بر تولید داخلی و اشتغال قرار دهند.

امام جمعه انار با تا کید بر بحث تولید و اشتغال افزود :مسئولین محترم در باب تحقق اقتصاد مقاومتی هیچ گونه کوتاهی نکنند و تمرکز فعالیت هارا بر تولید داخلی و اشتغال قرار دهند.

به گزارش ” انارما” حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه اولین جمعه سال ۹۶ ، گذشت ماه ها و سال هارا مایه پند و عبرت دانست و گفت:در واقع ما انسان ها هستیم که زمان را تشکیل میدهیم و این گونه نیست که ماه و سال می گذرد ،بلکه ما هستیم که میرویم و می گذریم.
امام جمعه شهرستان انار با تبریک سال جدید از تلاش های انجام شده پیرامون تحقق شعار سال قبل تشکر کرد و گفت: به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی اقدام شایسته و عمل لازم در سال گذشته پیرامون تحقق شعار سال که همان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل بود انجام نشد؛.
وی با تا کید بر بحث تولید و اشتغال افزود :مسئولین محترم در باب تحقق اقتصاد مقاومتی هیچ گونه کوتاهی نکنند و تمرکز فعالیت هارا بر تولید داخلی و اشتغال قرار دهند.
وی انتخابات ریاست جمهوری و شورا های اسلامی شهر و روستا را بسیار مهم دانست و گفت: نکته حساسی که رهبر معظم انقلاب فرمودند این بود که هر زمانی که کشور با رکود مواجه شده و کار ها متوقف گردیده علت عمده اش ضعف مدیریت بوده لذا در انتخابات آینده ریاست جمهوری و شورا های اسلامی باید با دقت بیشتر تصمیم گیری شود.
امام جمعه انار با تبریک ولادت امام باقر (ع) گفت: پنجشنبه آینده روز اول ماه رجب سالروز ولادت امام محمد باقر (ع) و لیله الرغائب است که بعد از شبهای قدر و عرفه لیله الرغائب (اولین شب جمعه ماه رجب) با فضیلت ترین شبهاست.
وی از ستاد تسهیلات نوروزی تشکر کرد و گفت :خدمات ستاد تسهیلات نوروزی و اسکان و اکرام مسافران نوروزی باعث آبرو و افتخار مردم شهرستان انار است.

دیدگاه کاربران

طراحي بنر شنبه 25 مارس 2017 - 1:52 ب.ظ

سلام سال نو مبارک و متشکر از سایت عالی تون

مملو شنبه 25 مارس 2017 - 4:59 ب.ظ

سلام شیخ حسن خوبی؟؟؟

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی