جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

امام جمعه انار گفت:علیرغم مذاکرات هسته ای با آمریکا نه تنها دشمنی آنها با ملت ایران پایان نپذیرفت بلکه به تهدید ها و تحریم هایشان افزوده شد به گزارش انارما، حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه این هفته  شهر انار ،  انبیا الهی ائمه معصومین را بهترین الگوهای زندگی دانست و گفت:علت این […]

امام جمعه انار گفت:علیرغم مذاکرات هسته ای با آمریکا نه تنها دشمنی آنها با ملت ایران پایان نپذیرفت بلکه به تهدید ها و تحریم هایشان افزوده شد

به گزارش انارما، حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه این هفته  شهر انار ،  انبیا الهی ائمه معصومین را بهترین الگوهای زندگی دانست و گفت:علت این که امیر المومنین علی (ع) روش و سبک زندگی پیامبر اکرم را بهترین الگویی میداند بعلت سفارش قرآن کریم در آیه ی ۲۱ سوره احزاب است که پیامبر اکرم را به عنوان یک اسوه حسنه معرفی می نماید.
وی با تبریک میلاد امام علی (ع) و میلاد جواد الائمه (ع)گفت :ائمه اطهار (ع)با بالاترین کمالات علمی و اندیشه های سیاسی ، بیشترین تلاش را در جهت گسترش دانش و فرهنگ حیات بخش اسلام ایفا نمودند.
امام جمعه شهرستان انار وفات عقیله بنی هاشم حضرت زینب را تسلیت گفت و افزود:آنچه باعث شد نهضت عاشورا برای همیشه زنده و سازنده بماند فداکاری ها و صبر و مقاومت و خطبه های غراءحضرت زینب (س) بود .
وی به مراسم معنوی اعتکاف اشاره نمود و گفت: اعتکاف ریشه در کلام وحی و قران کریم دارد و خداوند متعال در سوره بقره آیه۱۲۵ به حضرت ابراهیم و حضرت اسماعیل امر میکند تا خانه اش را برای معتکفان آماده و پاکیزه نماید .
حجت الاسلام منتظری به سالروز قطع رابطه با آمریکا و روز ملی فناوری هسته ای اشاره نمود و گفت:علیرغم مذاکرات هسته ای با آمریکا نه تنها دشمنی آنها با ملت ایران پایان نپذیرفت بلکه به تهدید ها و تحریم هایشان افزوده شد و به بهانه های دیگر از جمله توان موشکی جمهوری اسلامی ایران به طور دائم به تهدیدات خودشان می افزایند .

خطیب جمعه انار در پایان خاطر نشان کرد  :امیدواریم در دولت آینده در قبال سیاستهای استکباری آمریکا تجدید نظر شود تا عزت و عظمت ملت ایران محفوظ بماند.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ميرزايي یکشنبه 9 آوریل 2017 - 3:39 ب.ظ

انشاءالله آقای رییسی همه چیز رو درست میکنه

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی