جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

نماینده مردم انار و رفسنجان با اشاره به رایزنی با فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: مقرر شد تا اولین شهر پایلوت بدون مددجو را از شهرستان انار شروع کنیم…

نماینده مردم انار و رفسنجان با اشاره به رایزنی با فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: مقرر شد تا اولین شهر پایلوت بدون مددجو را از شهرستان انار شروع کنیم.

احمد انارکی محمدی نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان که به میزبانی شهرستان انار برگزار شد اظهار داشت: شهرستان انار پیشانی استان کرمان است و از مسئولین استانی می خواهیم نگاه خوبی به این منطقه داشته باشند.
وی گفت: متاسفانه مناطق رفسنجان و انار با تک محصولی مواجه هستند و تغییرات اقلیمی چند سالی است صدمات زیادی به این محصول وارد کرده است و می طلبد نگاه ویژه ای به این مناطق شود و در بحث های جایگزینی تدابیری اندیشیده شود و بحث گلخانه ای ایجاد شود.
نماینده انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص منابع آب باید بصورت جدی تصمیم گیری شود و چاه های غیر مجاز شناسایی و بسته شود و چاه موتورهای مجوز دار بر اساس مجوز خود آبکشی داشته باشند.


وی از شرکت شهرکهای صنعتی خواست قیمت زمین های شهرک های صنعتی را پایین بیاورد تا سرمایه گذاران بتئوانند در بخش صنعت به راحتی سرمایه گذاری کنند.
انارکی محمدی در پایان با اشاره به رایزنی با فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: مقرر شد تا اولین شهر پایلوت بدون مددجو را از شهرستان انار شروع کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

مقداد شنبه 29 آوریل 2017 - 8:49 ق.ظ

اگه بشه عالی میشه

ناشناس شنبه 29 آوریل 2017 - 11:24 ق.ظ

ینی چی اونوق؟؟

سپهر یکشنبه 30 آوریل 2017 - 8:27 ق.ظ

فقط شعار میدی انارکی، زنده باد امام جمعه

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی