پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

امام جمعه انار گفت: دولتی باید سر کار بیاید که نگاه تشریفاتی به فرامین رهبر معظم انقلاب نداشته باشد و در خلاف جهت فرمایشات ولایت فقیه موضع نگیرد…

امام جمعه انار گفت: دولتی باید سر کار بیاید که نگاه تشریفاتی به فرامین رهبر معظم انقلاب نداشته باشد و در خلاف جهت فرمایشات ولایت فقیه موضع نگیرد.

امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه این هفته به عوامل حفظ دین بر اساس احادیث و روایات اشاره نمود وگفت: محبت به اهل بیت عصمت وطهارت ،انصاف داشتن رسیدگی به امور دیگران مخالفت با هوای نفس،صداقت و یقین از جمله عوامل حفظ دین است.
حجت الاسلام منتظری باگرامیداشت سالروز ولادت امام حسین (ع) (روز پاسدار ) و ولادت قمربنی هاشم ( روز جانباز )  گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اقتدا و تأسی به حضرت سیدالشهدا (ع)در راه حفظ آرمانهای والای انقلاب اسلامی و حراست از تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس صحنه های فراموش نشدنی و حماسه‌های باشکوهی را آفرید و بعد از دفاع مقدس نیز در صحنه های سازندگی کشور حضور فعال دارد.
وی افزود:ملت بزرگ ایران و همه نسل های امروز باید شجاعت ها و دلاوریهای جانبازان را مورد مطالعه قرار داده و قدردان این شهیدان زنده انقلاب باشند .
وی سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مطهری را گرامی داشت و گفت:استاد شهید مطهری در روشنگری نسل جوان و اقشار فرهنگی قدمهای اساسی برداشت.

امام جمعه انار به روز کار وکارگر اشاره نمود و گفت: از نظر اسلام کار بالاترین عبادت وجهاد و موجب عزت و بزرگی است و مقام کارگر آنقدر عظیم است که پیامبر دست کارگر را می بوسد.
حجت الاسلام منتظری به ویژگیهای رئیس جمهور اصلح از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره نمود و گفت:رئیس جمهور اصلح کسی است که برای حل مشکلات مردم نگاهش به بیرون مرزها نیست ودر صدد تشکیل دولتی کار آمد ، جهادی و انقلابی باشد.

وی تعطیلی کارخانه های تولیدی در داخل کشور و بیکاری تعداد زیادی از جوانان را فاجعه ای دانست که در کشور ایجاد شده و عنوان کرد: بایدجلوگیری به عمل آید  و بر طبق فرامین رهبر معظم انقلاب از ظرفیت های داخلی برای رهایی از مشکلات استفاده شود.

خطیب جمعه انار با بیان اینکه دولت آینده باید به نسل جوان اعتماد داشته باشد تصریح کرد:دولت باید سرزنده باشد و دولت پیر به درد کشور نمی خورد و دولتی که در آن وزرای سالخورده حضور داشته باشند در رفع مشکلات ناتوان خواهد بود.

منتظری با بیان اینکه سکان دار انقلاب اسلامی ولایت فقیه است خاطر نشان کرد: دولتی باید سر کار بیاید که نگاه تشریفاتی به فرامین رهبر معظم انقلاب نداشته باشد و در خلاف جهت فرمایشات ولایت فقیه موضع نگیرد.
وی به سفر استاندار و هیئت همراه به شهرستان انار اشاره کرد و گفت: امیدواریم سفر استاندار محترم و هیئت همراه به ویژه مدیر محترم صنایع ملی مس به شهرستان انار به حل مشکلات اقتصادی کمک نموده و گره ای از مشکلات اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و بهداشتی شهر انار باز شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی