جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

میوه فروشان سطح شهر ، علیرغم کیفیت و قیمت مناسب میوه در میدان میوه و تره بار شهر انار همکاری جهت رونق این میدان را ندارند.

میوه فروشان سطح شهر ، علیرغم کیفیت و قیمت مناسب میوه در میدان میوه و تره بار شهر انار همکاری جهت رونق این میدان را ندارند.

به گزارش انارما ،۱۰ اردیبهشت  ستاد تنظیم بازار باحضور اعضای این ستاد و ریاست فرماندار انار برگزار شد. در این جلسه فرماندار انار به موضوعات قبلی مورد بحث در جلسه از قبیل مبارزه با تداخل صنفی ،جلوگیری از چند نرخی و نظارت بر نانوائی ها اشاره کرد و  باتوجه به گلایه اعضای ستاد از جمله خانه اصناف و اداره صنعت و معدن خواستار حضور منظم نماینده تعزیرات و همکاری جهت رونق میدان میوه و تره بار وعرضه میوه با قیمت مناسب شد.

وی اظهار داشت: باتوجه به اینکه میوه عرضه شده در میدان تره بار شهرستان انار با قیمت مناسب و با زحمات زیاد در حال توزیع است  اما متاسفانه میوه فروشان سطح شهر همکاری جهت رونق این میدان ندارند .

طباطبایی تصریح کرد: هدف ما توزیع میوه در شهرستان با نازلترین قیمت و کیفیت مناسب است که در این  با متخلفان برخورد خواهد شد.

رئیس مجمع امور صنفی و رئیس اداره صنعت معدن تجارت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه نماینده تعزیرات حضور منظم در شهرستان ندارد علت چند نرخی و تداخل صنفی را عدم حضور تعزیرات بیان نمودند که فرماندار در این خصوص قول پیگیری از طریق استان را دادند.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

تابا دوشنبه 1 می 2017 - 12:00 ب.ظ

اتفاقا گرونتر از جاهای دیگه بود میوه هاش وتازه هم نبود خوب مردم پول می دن جنس خوب میخرن شما یک سر برو ببین گوجه درجه ۲ رو میدن کیلویی ۴۰۰۰۰ تومان تو پنج شنبه بازار هست درجه یک ۳۰۰۰ تومن خوب معلومه دیگه

شاهد عینی سه‌شنبه 2 می 2017 - 12:17 ق.ظ

وقتی گرون ترازمغازه دارمیده چه جوری همکاری کنند.من قیمت سیب درختی پرسیم کیلوی ۵۰۰تومن ازمغازه دارگرونتربودوبه اندازه ۲۰۰۰تومن بی کیفیت تر

دهه 70 ی پنج‌شنبه 4 می 2017 - 9:09 ق.ظ

واقعا اگه اینجوریی میگن درست باشه چجور دارین بازارو تنظیم اگه گرونتر میده ی کیفیت نداره

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی