جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

پیش از ظهر امروز ۲۰خرداد شهبازی مجری طرح های ورزشی شرکت صنایع مس ایران به همراه دوتن دیگر از کارشناسان شرکت مس به اتفاق مسئولین شهرستان از طرح های ورزشی انار بازدید کردند..

پیش از ظهر امروز ۲۰خرداد شهبازی مجری طرح های ورزشی شرکت صنایع مس ایران به همراه دوتن دیگر از کارشناسان شرکت مس به اتفاق مسئولین شهرستان از طرح های ورزشی انار بازدید کردند

به گزارش انارما ، پیش از ظهر امروز ۲۰خرداد شهبازی مجری طرح های ورزشی شرکت صنایع مس ایران به همراه دوتن دیگر از کارشناسان شرکت مس به اتفاق مسئولین شهرستان از طرح های ورزشی انار بازدید کردند.

در این بازدید وضعیت و امکانات فعلی ورزش انار و زمینی که از سوی مسئولین انار برای احداث اماکن ورزشی پیشنهاد شده بود مورد بررسی قرار گرفت.

شهبازی در حاشیه این بازدید در گفت و گو با انارما با اشاره به مصوبه سفر اخیر مرادعلی زاده مدیرعامل صنایع مس ایران به شهرستان انار مبنی بر ساخت اماکن ورزشی در انار از سوی شرکت مس گفت: در بازدیدی که از اماکن ورزشی انار داشتیم ساخت سکو برای سالن ورزشی آزادگان انار مورد موافقت قرارگرفت.

وی افزود: ساخت زمین چمن مصنوعی نیز از دیگر مصوباتی بود که مقرر شد شرکت مس با همکاری شهرداری انار آن را احداث کند که البته در این زمینه رایزنی هایی از سوی فرماندار ، شهردار و رئیس اداره ورزش و جوانان انار مبنی بر احداث زمین چمن فوتبالی به جای فوتسالی در انار صورت گرفت که این موضوع نیازمند کارشناسی بیشتر تا اعلام نظر نهایی است اما آن چه که مسلم است زمین چمن فوتسالی بصورت حتمی مورد تایید قرار گرفته است.

مجری طرح های ورزشی صنایع مس ایران در خصوص احداث سالن ورزشی نیز در انار گفت: محلی از سوی مسئولین انار در نزدیکی مسکن مهر در نظر گرفته شده که پیشنهاد ساخت این سالن در این نقطه را به شرکت مس ارائه خواهیم داد که در صورت موافقت سالن ورزشی به شکل دوطبقه در این مکان احداث خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

عباس شنبه 10 ژوئن 2017 - 8:59 ب.ظ

به امید خدا که درست بشه تمام جوانان این شهرستان بتوانند در عرصه ورزش فعالیت داشته باشند چه حرفه ای چه اماتور .تمام مسئولین باید همت وهمکاری کنند این موقعیت خوبی است تا ازش بهربرداری کنند به امید اناری سربلند وشاد

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی