پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 18 April 2024

بسیج کارمندی شهرستان انار در بیانیه‌ای مردم ولایتمدارشهرستان انار را به حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد…

بسیج کارمندی شهرستان انار در بیانیه‌ای مردم ولایتمدارشهرستان انار را به حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش انارما ، بسیج کارمندی شهرستان انار در بیانیه‌ای مردم ولایتمدارشهرستان انار را به حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
روز قدس اساس و مبنای بیداری ملت‌های مسلمان است، روز قدس نمایانگر اعتقاد راسخ معمار کبیر انقلاب اسلامی در وحدت و انسجام اسلامی در مقابل مستکبران جهان است که جلوه‌هایی از وحدت و یکپارچگی ایرانیان غیور را رقم‌زده که تنها افتخارشان سربازی ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است.

ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی، با درک صحیح اهداف راهبردی انقلاب اسلامی، همواره مسئله اول جهان اسلام را آزادی فلسطین می‌داند و همچون گذشته با تاسی از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) هم‌نوا و همگام با ملت‌های مسلمان در راهپیمایی روز قدس شرکت نموده و با حمایت قاطع خود از ملت مسلمان فلسطین و جبهه مقاومت اسلامی، بر اندام شیطان بزرگ آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی ضربه‌ای مهلک وارد خواهند کرد.
بسبج کارمندی شهرستان انار نیز همگام با سایر نهادها و ارگانهای انقلابی بادلی آکنده از نفرت، بیزاری کامل خود را از رژیم بی‌اساس صهیونیستی ابراز نموده و در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، روز قدس را ارج می‌نهد و از عموم همشهریان بویژه کارمندان بسیجی برای شرکت در راهپیمایی شکوهمند روز جهانی قدس دعوت به عمل می‌آورد.

سازمان بسیج ادارات کشور

پایگاه مقاومت بسیج کارمندی شهید اسفندمز(شهرداری) شهرستان انار

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی